24h購物| | PChome| 登入
2004-08-10 01:21:18| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

@FAMILY@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇寫過野啦~~~~
唔……..點解一個人成日都會唔開心既?係咪佢身邊所有野,都唔值得佢去開心呢?定係佢成日都糊思亂想呢?我諗兩者都係既……有時做人真係好煩惱,點解人要有咁多煩惱呀?我唔想要煩惱呀….
早幾日返屋企既時候,又同媽咪鬧左交啦,我知自己係一個好任性既人,咩都唔肯聽人講,自以為是(即係懶醒),其實同媽咪鬧交都唔係第一次啦,但點解我今次會咁心痛既?有時成日都話好憎佢,佢好偏心,其實諗真d,我都唔係憎佢既,只不過有時火爆起來,先會咁講je,另外,佢偏心都係應該既,因為我都唔係一個值得佢錫既乖乖女,阿妹佢地把口咁乖,成日都可以(乙水)到佢開心,佢錫佢地都應該既,而我呢,我只係一個成日都激佢既頂心杉,唔….你話佢冇生我出來,幾好呢….
諗起來,媽咪同爸爸都老啦….佢地又周身骨痛,仲要出來打工,唉…我呢個做女都唔識孝順佢地(正一衰女呀!),爸爸有病都唔去做手術,唉…我唔想佢地有病呀…好懷念小朋友既日子呀,一家人去公園玩,好開心架,不過依家個個都長大啦,有幾何一齊去玩丫,呢d野,好難再有機會啦~~~~
算啦……唔知講咩好啦
TAKE CARE~~~~~~
FAMILY= F----FATHER
A----AND
M---MOTHER
I----I
L---LOVE
Y---YOU

台長: WING仔
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文