24h購物| | PChome| 登入
2008-01-23 01:16:21| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們之間充滿幻想的空間

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我同男朋友已經2年多, 而他也結婚生bb了 ,
今天我搭他的順風車 ,我特意先坐後排, 不出聲, 大家都沒有話題
而當我上前坐的時候, 故事狂講野,希望佢知道我坐前排先多野講
希望佢下一次會叫我坐車頭

行程中,我們講過不停, 談天說地, 途中佢買了維他奶和薯條, 我開頭跟他說想食, 佢就比左我食, 之後仲比埋盒奶我 ,出聲叫我飲, 佢叫我同佢飲埋同一盒奶,之後我仲餵佢食野同飲野

我相信佢一定一定唔會同呀xxx飲埋同一盒
練波既時候見到我件衫, 佢親口講話係我0係佢到訓既時候著左既,
佢好自然甘提起,雖然我有小小驚訝,但我表現好自然

我們之間,永遠存在令人幻想的空間,永遠都比普通朋友親密多了
我相信佢心裡都是想的 !
我只需一點點,一點點就滿足,不要任何承諾 ,可以嗎 ?

台長: wing man 5
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文