24h購物| | PChome| 登入
2004-08-13 20:43:41| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8月10日-----導盲犬小Q

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都睇o左la~ 好好睇ar~ 小Q好得意ar~ 好可愛ar~ 佢鬥雞眼個樣好好笑ar~ 仲有越南幫佢戴o左個頭套, 小Q個樣... haha~ 笑死我la! 不過後尾波邊先生死o個度... 我喊ar... 唔知點解忍唔到ar... 到最後小Q死o個度... 我仲喊得再勁D tim... 好touching ar... 好可憐ar小Q... 套戲真係好好睇ar~ 我好想再睇多次ar~ 我同豬豬講我睇到喊佢話我傻瓜wor... 跟住我同豬豬講第時我地養o個隻狗狗都要叫做小Q~ 豬豬都話好~ haha~

睇完戲同o左阿媽行街~ 買o左條Levi's, 因為on sale, 我試o左足足7條褲, 唔係唔o岩款就係唔o岩size, 加上我又三心兩意, 想買701又想買921, 2條都好好睇, 但係阿媽話覺得我著701好睇D, 唸o左好耐, 我最後都係買o左921, 因為我唸緊遲D 701會唔會再平D. 不得不提個saleso既服務態度, 好到不得了! 我試o左7條褲, 佢無發脾氣不特止, 仲依然四萬咁口咁sell我, 嘩, 俾著係我, 唔好話7條, 3條我唸我都已經發o左脾氣la, 真係好偑服佢! 好o野! 抵我地一去就幫佢買o左3條褲! 我一個人試o左7條, 加埋我細佬同佢條女, 我唸我地試o左十幾條褲, haha~ 我猛同佢講唔好意思, 佢就話"唔緊要ar~ 梗係要試o岩先買ga la~ 費事返到去後悔ma~", 好o野! 佢D禮貌好到ar... 我都唔識形容, 同埋佢o既身型, 好均勻, 唔肥唔瘦, 佢著701好睇到暈, 我想買701都係因為佢, 佢真係著得好好睇, 阿媽話我身型同佢差唔多, 所以我都著得好好睇. 算la, 我都買o左921 lor, 但係返到屋企我都係念念不忘條701, 所以我唸我好快就會買701返屋企~

返到屋企, 同鄧嘉傾o左一陣, 佢好似有D好o野益我wor! 係咪堅料先? 係o既我就去ga la, 無謂攪到我依家咁辛苦ma, 係就好la~ 我真係仆都仆去ar! 係真係假? 好快就知~ 不過我希望係真la... 如果我in到我一定會開心到喊...

今日放JUPAS, 鄧嘉咩都無... 唔緊要la, 一定會搵到其他o野讀o既~ moe同實頭入o左city, 廁所就入o左UST, 柒棋就poly high dip, 都唔錯ar~ 你地一定要俾心機ar~

台長: ~傻B~
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文