24h購物| | PChome| 登入
2002-07-13 13:26:04| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Result

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

woo,,,好快就要返學lu,,,
已經放左3個禮拜假,再放,會悶死我,,,

仲記得3個禮拜之前,我仲好辛苦咁"咪"緊書for my exams,,,辛苦到ar,,,
因為我上個term肥左科Commercial Law,所以要再讀過一次,,,呢一科Law簡直"羅"我命,又要記d rules,又要記cases.50幾個cases要記, d cases 要記個case內容,仲要記埋個case名,,,腦都爆埋,,,
不過都好彩,總算合格得個C la,雖然C係under my expectation,但係只要唔使我再重讀就得ga la,,
今次呢個semester既result都算幾好la,,,讀4科有2個A+,1個B+,1個C,,, hehe,,,我讀咁耐都未有過A+ ga,,,今次仲有2個tim,,, so very very happy,,,
總算對自己,對屋企人有個交代la,, 上次唔合格科LAW,要重讀,我都唔知幾sad同肉痛,coz重讀一科要成abt hk$8000...

next semester start on the coming monday...又要開始努力la,,,

台長: wing
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文