24h購物| | PChome| 登入
2002-07-13 00:54:30| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

屋企變左狗酒店?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

屋企lai左隻狗來暫住一個星期,佢個名叫RUSELL.
Rusell係我homestay個女隻狗lai既,因為佢同佢老公去左旅行,所以咪擺隻狗向度暫住law.
Rusell係隻boxer,唔好睇佢6個月大bor,佢企起身果時已經到我shoulder ga la.

開頭我都有少少驚佢ga,因為我都驚驚地狗,尤其係大狗,加強佢如果成日吠既話,就一定會驚死我...
雖然Rusell好大隻,不過佢好乖,好聽話,又唔會成日吠,仲好懶,成日顧住訓覺tim,,,佢有時個樣好可憐,有時又好得意,做埋d動作古靈精怪,,,好攪笑...
我都有成日同佢玩ga,都ok錫佢ga,,,可能身同感受,大家都係寄人籬下,不過我就向度住耐d,佢就好快可以返屋企lu,,,
而且佢同我都一樣,一樣咁懶,咁鍾意訓,咁傻更更...hehe...

台長: wing
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文