24h購物| | PChome| 登入
2003-03-31 21:21:56| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

停課

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

肺炎當道, 大學都難逃一劫, 所以我地都要停課一個week, 我都不知幾想停課呀,一來, 唔想有事啦, 二來, 要襯呢個假期, 追番d 進度至得呀, 如果唔係今個sem 又死o家喇!!
今日係停課o既第一日, 由於打o左兩日波o既關係, 今日朝都冇去到, 不過我地唔係sleep 到好晏ja, 9:00 都起o左身lu!! Hair 下hair 下, 之後就溫書喇, 唔, 果然立心溫書, 不過可惜唔係溫o左好耐, 食完飯之後, 咁就約o左franky 同政文去tony home 打機, 不過我地去之前當然有野做啦 ^^
去到大馬, 好少有咁有人打緊神劍wor, 咁我地就睇o左一陣喇!! 到我地果陣, 有個人就冇走到, 咁我地四個人打喇!! 不過今日都算打得唔錯o家, 有好多地方都去到, 我又跳到上去唔知邊個屋頂!! 到最尾我地都係死o係果個大肥佛果度, 咁我地就走人喇!!
上到去, 咁我地同franky 睇o左一陣tony d card, 不過tony 果然勁, 佢d card 真係週圍都係, 有時又見到d 閃地o係d common 度啦, 有時又有d uncom o係d common 度, 不過呢, 我本來想執一副野獸deck 玩下o家, 點知又搵唔到tony d 新set 牌wor, 咁所以都係執唔到!!
之後就同政文打三國無雙, 咁當然我就用下呂布啦!! 打o左一陣, 咁就同tony 連下車喇, 不過隻賽車game 就冇想像中咁好玩, d 車慢到死, 都唔似賽緊車gei!!
玩完賽車, 咁政文同franky 就玩番三國喇!! 佢地而家就搵d 新人黎練, 哈, 不過都唔係成日可以上去玩啦, 點練呢??
打多一陣, 咁就差唔多喇, 咁我地就走人lu!! 落o左OK 買野食, 之後就返home 喇!!
呵呵, 真係難得tony 可以放假又得閒, 可以俾我地上去hair, 不過就唔知佢幾時又放假呢?? 最好佢做野果度又有事, 咁佢就有得停工喇 ^^"
唉呀, 自己又waste o左一日tim, 聽日都係溫番多d 書, 如果唔係又對唔住自己喇!!
31/3/2003 風四字

台長: 風四
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文