24h購物| | PChome| 登入
2003-03-31 21:21:12| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

萬馬千軍

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚冇得練波, 又齊人, 咁所以就上o左tony 度玩draft 喇!! 而家開始玩多o左, 識玩o左, 所以就好玩o左, 今次有得玩都幾開心o家!!
約o左8:30, 不過我又唔係咁識去tony home wor, 咁所以我就去o左富泰搵franky 先喇!! 去到, franky 都經已食完飯, o係巴士站等我, 之後就行過去喇!! 行o左唔係好耐就到o左, 不過tony 個妹開party, 咁所以就要去tony 阿爸間屋喇, 哈, 佢地仲帶埋部PS2 去wor, 上次仲話唔俾玩, 驚唔專心draft tim ^^"
去到, 就等tony 佢地食野, 我地就當然打住機先啦!! 今日都算ok 齊人o家, 肥蒲冇黎, 不過洛文就黎o左, 本身佢冇諗住玩draft o家, 不過我地又咁o岩有多一份card wor, 咁所以佢就有得打喇, 不過我就覺得佢想打機多d 呢 ^^"
上次俾tony d 野獸打死我, 今次我都要整番副野獸deck 先得!! 不過就唔係咁好彩, 開唔到野獸rare!!
好喇, 雖然唔知自己整o左副咩deck 出黎, 不過都係咁打o家啦!! 第一個就對政文, 哈, 咁o岩佢又係打野獸wor, 不過好彩, 佢唔夠我多, 同埋我又有兩隻prevent 雀, 所以直落兩局就KO o左佢喇!!
第二個對franky, 不過我第一局就bad draw, 所以就俾佢rush 死o左, 第二局佢就唔好彩喇, 我都draw 到好牌, 所以我地勁打一輪之後就俾我win o左佢!! 第三局就……俾佢兩支rare 打死o左lu!! 不過我都好開心o家喇, 第一次win 到franky 一局ja!! ^^
第三個就對雄哥, 佢win 第一局, 我win 第二局, 佢win 第三局, o者係佢win o左我喇!! 都算啦, 又win 到佢一局 ^^
等franky 同tony 打完, 都成十二點lu, 冇計啦, 我地太遲開始嘛!! 分埋rare, 咁我就同franky 過o左去富泰搭車走人喇!!
呵呵, 真係開心喇, 雖然都係輸, 不過都好過之前打啦, 之前一d 都win 唔到o家!! 快d 再draft 啦, 上瘾喇!! ^^"
P.S. 唉, 提起card 就好懷念我唔見o左果兩副deck!!
31/3/2003 風四字

台長: 風四
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文