24h購物| | PChome| 登入
2005-06-24 17:41:50| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懷舊 - 妙記篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我見返幾張聖誕卡
睇下入面寫咩先...竟然係...竟然係...我未送出的聖誕卡

點解呢????

第一張一打開, 係送俾Maggie...
d內容似曾相識, 但我有送俾佢架喎, 佢仲有回返俾我添

哦...原來...我記得了...我最後買左張新既, 靚d既俾佢
Joyce果張一樣

波浪貓, 笑到我丫

第三張, 梁偉豪? 邊個o黎架...兩班預科既, 都無呢個名架喎...
丫...終於記得了...佢的確唔係同我地同form, 佢只係中一
我同阿邦都經常去探佢, 真係好那好笑
見到我地, 就會驚我地~好有禮貌
記得有一次...o係第二度見到佢, 佢o係度蝦緊d同form
haha~真頂癮~無計啦, 呢d係我地學校既校風
唔係你蝦人就人蝦你, 睇下邊個底夠黑

張聖誕卡, 我同邦, 寫的...應該有埋Billy份
真好笑




執野, 有時係煩d, 但真係都有好多樂趣
搵返好多搞笑野...
點解我要執野???
原因好簡單
我想搵返一隻MD...入面d歌我勁鍾意聽...
但最後...仆街丫!!!!!!!!! 搵極都搵唔到
咁就順便執野了
算喇...執完都搵唔到, 唔搵lu~~~

台長: chim
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文