24h購物| | PChome| 登入
2005-05-04 17:20:59| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Taxation

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚溫左個幾鐘, 又無心情溫了

今日起身都十一點幾

我在等死嗎?

用有限的時候來溫無限的書

oh...fuck my god~

邊夠時間呀你老味

溫溫下, 就不奇然咁諗返一d野...諗諗下, 又夠兩個字

聽住mp3溫書就最賤格

聽到一d歌, 就觸動到我既心了...跟住又溫唔到書了...wtf



一拎起份卷, 我都無乜溫過, 點知份卷難唔難喎

24分的MC, 仆街了, 唔想做...我都唔多識

我一開始直情諗到唔想諗

三條LQ, 做完第一條時, 我想走

因為我知道, 我retake在望了

勉強做完第二條後...都仲算好d

第三條, 仆街啦, 邊識o者d theory, 成23分? 豪俾佢囉, 我計我份卷77分滿分咋

丫, 唔係, 之前仲有13分theory, 我計64份滿分咋

又苦又惱之際, 我知道自己一定要冷靜



結果我冷靜下來, 重新計過d MC

慢慢做, 唔好心急, 做MC算, 唔好做LQ了

挑, 原來MC咁Q淺

改返哂d答應後...12條應該有10條中掛

你真係唔好睇少個溫三四個鐘就會唔合格先得架

另外LQ, 只要拎多20分, 我便不需要retake了

我終於捱過左一科了



12份lecture notes, tutorial Q&A 26份

你估我有幾多份o係度溫?

5份lecture notes咋!

今日兩點幾返學, 盡最後努力睇多三個鐘到...咁就ko左幾份tutorial Q&A

但我連format都唔多記得

所以LQ仆街了



我由retake硬變為生死未卜了

台長: chim
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文