24h購物| | PChome| 登入
2004-03-01 05:13:35| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/2 創業

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日下晝同0060,Jackson食tea~
o係溫莎度傾左成個半鐘~
haha~

不停咁講畢左業之後做咩~

Jackson話想教書~
人工高,福利好,假又多~
講到我都心思思咁

最後佢就諗到...不如開間托兒補習社~
又可以從事下教育工作...
因為我地對現今香港教育就相當不滿
補習時
學歷就同d學生亂吹都得啦
"我當年日讀夜讀先o係會考拎7A...所以你地而家成日玩...邊可能拎7A"
"你想第時好似我呢個阿sir咁企o係度教你地,你地就要努力,AL拎個3A"

但我就提出一個問題~
我地要請d阿姐架喎
幫手清潔
Jackson就話佢做埋...我就即時呆左...咁係咪你連屎都執埋~
hahaha~
計計下...又好似無乜錢賺
人又唔係多喎...
呢招partnership應該無得行喇...

我地中五時...天方夜譚...
不如辦報丫
haah~
當時還真幼稚~
但都不失為一個幾好既吹水話題

唉...
乜野...其實都係到時先算...
畢業時又唔知咩境lu~

唔好睇我平時咁...但其實我無時無刻都有諗第時可以做d乜...

Jackson...你注定教書啦...教中文
返商中做冗員...做個主任仔又幾萬蚊~
但話哂中文A喎,你估易拎架...
仲要實用文拎C都A到
問你死未~~~~

真係好奇怪...
個個商中既fd...入到U...都變返以為中三四時既成績...
1A2B既你...竟然...GPA...都唔係高我好多...
都唔知點做野...

現正夜深了...
唔係...朝早先o岩
其實可以訓覺既
但見容姨咁可憐...訓唔著覺
咁咪陪下佢囉...
咁就到五點幾...

台長: chim
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文