24h購物| | PChome| 登入
2005-07-05 18:46:01| 人氣103| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

或我是露西當晚領略原始愛戀好

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日就放假喇...
太好喇...
今日同 d fd去左行街...
我差少少就得嫁喇..
最衰我懶醒啦...
講乜q野啫...
結果就見唔成份工喇...
激死我喇...
今日最後一日喇..
同d fd食左一個最後的午餐..
準備同fd乾杯既時候...
miss突然行過黎..
同我講.."你呀你呀.."
"唔好講成績呢d野咁掃興啦!!"tt即刻講
之後"我唔係要講成績呀..你呀..
真係好懶呀..要讀個d野..就考得咁差..
唔駛讀個d就考得咁好...
人地a班listening最高有唔知xx分
你就係我地班最高.."
"係呀..好好好...為左我既分數乾杯..
我地f.3最後一日喇..為左黎緊既f.4乾杯!!"
就係咁...當大家都差唔多走晒既時候..
我地仲食緊野..
真係太好喇...
到左9月..我地未必可以再好似而家咁..
我會好好好珍惜你地嫁..
每一個好既我都會記得..
呢個係我f.3既回憶..
可恨既係我冇一部相機黎到同你地影相..
嗚嗚..我太窮喇...
<<搵工唔成的窮女孩>>

台長: 看見未來 雙腳已在震
人氣(103) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文