24h購物| | PChome| 登入
2005-02-03 21:53:51| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陳永仁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

yee~~
唔制呀~~
仲乜冇啦啦調我位喎...
我都冇乜點喎...
不過個個位都唔好彩唔係好差..
唔係就到我"抑鬱"啦~~
肥亮叔叔抵死呀...
之前仲係度話叫miss調我走..
而家你仲唔死..
哈哈~~
今日
去左呀瘦屋企"老笠"
笠左10本漫畫..
唔知幾時睇得晒呢...
唉....
聽到呀瘦今日係度講你家明個d野既時候
我真係唔知嬲好定笑好..
咁黎對我...
啱啱,肥亮叔叔打電話黎
叫我記住帶簿
開始既時候
我都唔知係佢黎既...
因為我聽錯左..
我真係覺得好出奇呀..
我都冇俾電話佢..
佢同我講係肥迪叔叔俾佢嫁...
下....
佢又知???
我同佢唔係"好熟"咋
今日太多太多開心既野啦~~
正因為有d唔開心既事..
令到佢地都變诊快樂..
食完朱古力嘔...
慧珊同屎忽鬼嘈..
擦損隻腳..
唔再見到辭左職既佢..
好耐冇見到佢....

台長: 看見未來 雙腳已在震
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文