24h購物| | PChome| 登入
2008-11-23 23:21:32| 人氣58| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

忘記.........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月18日 星期二

是日返工~~~~今日得閒過尋日好多,手頭上ge 野都可以做得哂先放工,很好~~~~
聽日有假放,很好~~~~
夜晚幫雯雯搵台版ge 花樣少年少女同公主小妹,難搵到嘔..............搞到兩點幾先去訓~~~~

ps1:今日仍然不能成為高達................
ps2:忘記.....我完全忘記了kankan 的生日...........................................................................................

 

11月19日 星期三

是日放假~~~~
訓到十二點先起身,食左少少野,上網hea 下時間,三點幾就出左街~~~~
返左公司搵大家姐,因為大家姐要帶我返屋企搞野~~~本身打算係counter 玩住等大家姐,但係而家ge counter 真係好複雜......都係出去同雯雯玩好d~~~~
六點左右家姐就走得~~上左佢地搞野,搞搞搞,搞左好耐,都係搞唔好佢部電腦........差隻碟........唯有睇下有無得download 返~~~~
同家姐去左食dinner~~~~台灣野,都ok ge~~~~席中家姐ge 教訓我明白,但係要我改就唔係咁易,或者應該話我唔想改,呢個係我ge性格~~~多謝家姐對我ge 關心,我都會試下改善,況且妳個仔我唔細ga la,我會照顧自己~~~~食完飯就返家~~~~
幫bebe download 野ge 時候 delete 左雯雯ge 花樣少年少女........灰....................雯雯,我唔係有心ga~~~~又搞到三點幾~~~~

ps1:今日終於成為了高達~~~~
ps2:雯雯,我都話高達同高達之間係有分別ga la~~~~
ps3:雯雯,對唔住.....我會盡快download 返俾妳~~~~
ps4:一砌好部機唔夠一星期就開足三日係咁download 野,新機ge 壽命令人擔憂.............
ps5:GVG + PSP3006 真係好吸引................................
ps6:NDSi 又係好可愛..............
ps7:奈何我唔係一般ge 窮.......................................
ps8:發現好多借左出去ge 野都未收返 or 收唔返.........以後都係小心d,唔好亂借野俾人.........
ps9:令我仍然坐係樓上ge,係大佬同大家姐~~~~

 

11月20日 星期四

是日返工~~~~
上午幾好,但係下午就好忙~~~~仲要清埋尋日放假積左落黎ge 野,都唔係輕鬆~~~~
放工都係七點三走人,都ok la~~~~
晚上繼續download 花樣少年少女 & 打PSP~~~~

ps1:對高達有愛~~~~
ps2:對雯雯有愛~~~~
ps3:對秋英有愛~~~~
ps4:對大人有愛~~~~
ps5:對娘親有愛~~~~
ps6:對阿女有愛~~~~
ps7:對家姐有愛~~~~
ps8:對大佬有愛~~~~
ps9:對肥豬有愛~~~~
ps10:以上掛名不分先後~~~~
ps11:電腦長開第四日.......擔心.....................................
ps12:將制服也燙好親切待人 誰存款進出我都很上心 玻璃窗背後的妳 常待客戶笑得真..........
ps13:玻璃窗背後ge 妳幾時先會出現.................
ps14:問題有兩個~~
ps15:1.我係做teller,玻璃窗背後ge人一定係AMO..咁咪即係要雯雯秋英bebe 起碼走一個先得......................
ps16:2.二樓根本就無玻璃隔住...........................................................................................

 

11月21日 星期五

都係返工~~~~
一早起身見到套花樣少年少女都係未搞掂.......唔理la,關機~~~~電腦命仔都好緊要~~~~
幾平靜ge一日,仲可以出到doc,真係好~~~~
放工關門ge 時候,見到師傅好辛苦咁鎖門,真係覺得大肚婆唔易做................

ps1:晚上終於download 返哂花樣少年少女~~~~
ps2:今日俾秋英hurt 得好重..........
ps3:好過份,少少都好丫,完全無,咁我好難同親戚朋友交代ga ma~~~~
ps4:等待................
ps5:期待明天~~~~

 

11月22日 星期六

是日放假~~~~
有特別活動~~~~今日ge活動係"宅"味濃厚ge,因為我係約左billy 佢地出黎四人對戰GVG~~~~
約出黎打PSP 我自己都覺得係好電車,但係因為我對高達有愛,所以唔理得咁多~~~~
一點去左九龍灣,join billy,懷志同edward,過淘大食完野就去左billy 到,打機吹水搞gag,中途男班長都黎埋(仍然唔知佢叫咩名..........),玩到六點幾就去食dinner~~~~食完行多陣就返家~~~~

ps1:今日真係電車左少少,但係我唔介意~~~~
ps2:最衰無阿昌...........
ps3:四人聯機lag 到嘔.................................
ps4:魚旦燒賣連襪賣,証明左經濟有幾差...........................

 

11月23日 星期日

是日完全休息~~~~係家hea足一日~~~~大滿足~~~~

ps:聽日要同十四萬個師奶迫~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(58) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: 本座行蹤 |
此分類下一篇:Gundam VS Gundam 好好玩ar~~~~
此分類上一篇:再見

豬~*
可唔可以解一下魚旦燒賣連襪賣?
身在異鄉GE我唔明白
2008-11-24 16:39:17
版主回應
我係牛頭角下村行,行行下有檔野個阿姐叫賣:埋黎睇下,熱辣辣咖哩魚旦同燒賣~~
我望一望佢檔野,係兩個裝住魚旦燒賣ge 煲旁邊,有一堆未開ge船襪,二十蚊三對~~~
最大ge問題係,佢係一間美容院.............
2008-11-24 20:51:25
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文