24h購物| | PChome| 登入
2008-10-20 02:42:22| 人氣55| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

那天那時候的那卡地下鐵

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月18日 星期六

大假中~~~~
訓到半死~~~~
起身打左陣機就出左去~~~~打算搵雲食個lunch,點知佢又舉家出海,有錢人真係好~~~~茶燒二人又要慰妻,有女真係好~~~~娘親,cash,大人都唔得閒,kankan,豬又唔係香港..........原來我無咩朋友..............一條冷,唯有漫畫送飯,雖然我幾enjoy~~~~好耐都無食過和食,豬扒蛋蛋飯+凍啡都係$26,仲想點~~~~食飽去左熊貓打機,係屋企又打,出街又打,都唔知自己想點..............
本身打算一邊打機一邊睇漫畫,點知俾條蛋散挑機,打左十幾甘鋪,真係火都黎,最後大人急召下閃人~~~~同大人行到六點幾佢就join 加魚閃人,我就返家~~~~
夜晚都係睇下電視上下網~~~~

ps1:我d朋友去哂邊??
ps2:但好enjoy 一個人~~~~
ps3:女最後無打返俾我.................
ps4:今日聽唔到雯雯把聲...........(大誤)
ps5:請唔好話我係電車男,電車男唔易做......
ps6:不過做到電車男又唔錯,起碼女朋友係愛瑪仕~~~(超大誤)
ps7:之前打漏左,原來雯雯係藝名,女神先係真名~~~~
ps8:點解公司咁多人,我偏偏今日會諗起祥哥............雖然我見佢多過見任何人.....................
ps9:FIFA09真係唔錯,係個rating 有d 怪.................

 

10月19日 星期日

今日訓得仲死過尋日,緊係la,五點幾先訓~~~~
訓醒係張床到呆左兩個鐘,很好~~~~
好耐無呆過,仲記得中四五個陣日日都要呆返一頭半個鐘先訓到~~~~
六點幾就出去~~~~先join cash,等等等,等到七點鬆d,鬆到去八點先見到大人~~~~食味千~~~~個湯差左~~~~食完就歸~~~~
夜晚同阿女講左陣電話~~~~

ps1:唔覺唔覺又兩點幾,朕要就寢la~~~~
ps2:女,妳要信我,我點會呃妳,我ge感情生活一片空白~~~~
ps3:女,唔好諗太多,學業為重~~~~
ps4:一個足球前鋒,一場入左18球,rating 都係4.4,點解................
ps5:這個人極其實在卻像個虛構角色........................
ps6:今日被掛住ge公司同事係大佬~~~~
ps7:點解我咁掛住d同事..........................
ps8:娘親一定知個topic 點黎~~~~今日突然好懷念個次搭地鐵ge情景,對比返上一次,我都無野好講~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(55) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: 本座行蹤 |
此分類下一篇:呢班名捕係咪黎搞gag 嫁??
此分類上一篇:無無無

MANMAN
攪錯呀, 上面果2日都冇掛住我!
過份過份~~
2008-10-21 20:33:51
版主回應
傻la,我日日都好掛住妳ga~~~~
又話每日打個電話俾我,都無打~~~~
過份過份~~~~
2008-10-22 15:43:10
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文