24h購物| | PChome| 登入
2008-10-22 16:25:05| 人氣41| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

呢班名捕係咪黎搞gag 嫁??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10月20日 星期一

繼續放假~~~~
真係開心~~~~
訓醒睇陣漫畫就出左油麻地,無錯,我又放假返公司la~~~~
原因係阿昌要唱台灣紙,所以就同佢返左分行搞~~~~一返到去撞正大佬要搵野,好彩我返左黎je~~~~過完機就等sarah 入倉,一等就等左半個鐘.........有客你話點算好..............等待ge時間緊係出去見下雯雯同秋英la~~~~仲有成半個月無見過ge bebe~~~~拎左錢就閃人la~~~~死....唔記得同大家姐講byebye................
同阿昌過左強記食飯,我真係鐘意左食強記~~~~XD
食完過左創興打機,打左一陣就走人,四圍行,行哂成個旺角~~~~行到腳仔軟~~~~六點幾阿昌就閃左,我自己行多陣就出左金鐘收game~~~~~又買game la 我,好敗家ge一個月..............
買完返荃灣又係行行行行~~~~

ps1:今日係咁行.........
ps2:GC ge bio 0 同機戰入手~~~~咁就無左$200.......仲要未買手掣,買埋又無多$200..................
ps3:婆婆有cancer...............
ps4:早知秋英要自己食就早d返去陪佢食la~~~~
ps5:不過係雯雯會嬲我.................
ps6:今個月好大洗.................
ps7: http://www.tudou.com/programs/view/9cX6fy8oXKg/
ps8:睇完上面段片我只能用topic 個句黎回應..............................
ps9:諷刺ge係,topic 個句都係三色台自己ge產物~~~~~

 

10月21日 星期二

好好訓~~~~
訓醒又係打下機上下網~~~~
七點先出去,影相拎回鄉証,好貴......$4X 一打.................映完就落左荃豐行~~~~
等到八點三先join 娘親過稻草人食dinner~~~~又係食什扒~~~~
食到大半大人同加魚先到~~~~食下野吹下水就十點la~~~~去金禾打多陣機就散水歸家~~~~
今日早訓~~~~但係訓唔著..................

ps1:早知都係食扒就過莎樂美la~~~~
ps2:阿女同cash都放飛................
ps3:今日發現近幾次約cash都俾人放飛..........他媽的!!!!!!!!!!!!!!!
ps4:我說了所有的謊 妳全都相信 簡單的 我愛妳 妳卻老不信
ps5:好想豪洗一鑊買哂自己ge心頭好~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(41) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬) | 個人分類: 本座行蹤 |
此分類下一篇:四人會議
此分類上一篇:那天那時候的那卡地下鐵

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文