24h購物| | PChome| 登入
2007-04-03 02:30:34| 人氣110| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們的RPG8.3~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3月30日 星期五

好累........一起身就已經有呢種感覺.......
聽歌,怕黑@師兄,不期然又想起唱k無得唱係一件唔開心ge事~~~~
返工,勁得閒......同榮少傾左好多野,
hea到11點放工,即閃,
出左尖咀搵大佬佢地唱k,
好多人,大佬,vicky,jacky,jason,大波波,kenny,師奶,zeta,sammie,阿佑,豬,最估唔到edmon都係度,
食左少少野之後就開始發神經,
又唱又叫,嘈到死~~~~
vicky又飲到貓左.....豬當然都貓左,連大波波都死埋,全女班戰死~~~~
中間聽左個唔開心ge電話........
3點幾就閃人了,出左旺角,點知無返麗城ge小巴,
只好搭元朗小巴,貴$6......貴豬.........
等左勁耐先開車,司機..唔係,係拓海用左兩個字時間就將我送左返麗城....嚇死.......
返到去hea多陣就訓左...........

ps:真係玩得好開心,次次同大佬佢地玩都係甘,
去到正常一陣,飲多兩杯就大吵大鬧,之後咩都唱唔到,
走個陣個心會諗下次要冷靜d,唔好發神經,但下次又係一樣....
好開心~~~~


3月31日 星期六

返早,早起,聽歌,deep ge 感覺蘇豪,
返工,點知麗城塞車......用左半個鐘先出到荃灣........
遲到.......
做做做做做........
好多野做......捱到9點3左右就返工了,
返荃灣,又唔想返家,正苦惱唔知咩好ge時候,茶嫂打俾我,
哈哈哈,太好了,同佢食左糖水,傾落先知佢轉左工,
又俾人寸.....我都知阿媽係女人la!!
返家,食飯個陣睇多次林狗ge噴飯show,真係唔多笑得出,
唔係唔好笑,係笑完唔知為咩....無深層意義,
不過真係好鐘意:阿B仔,你唔明ga la,我唔可以空肚食早餐!
好正~~~~

ps1:頂,要放孖day.........
ps2:真係好想.........


4月1日 星期日

愚人節快樂~~~~
為左今日ge行程搞左勁耐.........
約左阿女同豬唱k,
點知....我遲到了......要阿女等我.....
無錯,得阿女等我,因為某人甩底................
同阿女二人k,第一次ja~~~~
兩父女好耐無共聚la,唱下,又吹下,
甘就點幾兩點,俾人趕走左,
陪阿女行多陣之後就出farmroad,
三點幾去到,有vicky,jacky,大波波,師奶,ellen,
豬四點幾先到,想餓死首領咩~~~~
係”大家食”陪首領食lunch,之後又返返去hea,
hea hea hea,
jason 打黎:唉,探九龍個邊得ga la,唔洗理我ga la!
因為甘樣又同豬出杏花搵佢,
展開左一場亡命,驚險,刺激,扣人心弦,小鹿亂撞ge旅程......
幾經辛苦,終於出到去.....
同jason食左個dinner,九點幾走左~~~~
返到去不斷打機,點知.....打到訓著左...........
好彩大人打黎叫返醒我,
沖個涼,hea多陣又訓了.....

ps1:阿女對唔住,我遲到了.......
ps2:同阿女唱k好開心,阿女讚我唱”浮誇”進步左,最開心係可以請到阿女唱,邊有父親同個女出街係要個女俾錢ga,下次唔好同阿爹爭~~~~其實阿爹仲有好多野想同妳傾,想問妳,唯有等下次........
ps3:好懷念係farmroad返工ge日子........
ps4:杏花環境好唔得.....辛苦朋友j了......
ps5:某位會考maths有c ge豬同我講,150-110=30....我好肯定佢出貓!
ps6:某位杏花ge小朋友客人,係jason ge指導下,學識左吹水,點知原來佢一早已經吹過奶~~~~XD 仲已經識打飛機...真係勁~~~~


4月2日 星期一

訓到成三點,起身,出門......唔記得聽歌......
join大人俾左張電話咭佢,再陪左等車,之後就一個人hea.....
打左陣機,周圍行左陣,本來打算上雲家,點知得返阿蟬一個,
所以變左佢上黎我到,
途中東亞打左俾我,4月10日就轉工了~~~~
之後同阿蟬吹水,又執下房,終於修理左俾大人同kankan整爛左ge床頭板,
雖然仲係好危險......好過無,
喂,你幾時再上黎整爛佢ar,好悶ar我........
送左阿蟬返去,之後就無野做........
拎返阿女俾我,最重要ge禮物......睇睇下......又流下淚了......
唔係唔開心,但係唔知點解...........
唉...............

ps1:我有無feel錯呢......係我多心定係真.......
ps2:開始明白自己ge位置,角色,下一步要接受..........
ps3:呢排發現互聯網世界好多野睇,聽,玩,完左”我們的RPG”一定要記底佢~~~~
ps4:娘親,對唔住,孩兒陪唔到妳......
ps5:阿女.....對唔住.............
ps6:大人.............

續~~~~

薩萊格帶同四天王攻打水之國,12星正趕回去......
====
豬:走快一點吧!
cash:(可惡!大家為了就我的速度......)
雲:冷靜點!
阿女:希望村民都逃得了吧........
kankan:哼!讓我把他們全都幹!
燒:不要大意,兇也在陣中!
滅絕小五郎:(我要好好努力,不要拖累大家.....)
====
另一方面,魔王城中,
====
古拉多比:(可惡!魔玉究竟在哪裡.....!?!?難不成......)
====
加魚:終於趕到了!
茶:薩萊格!給我住手!
薩萊格:(來了!)
暗忍:哈哈哈,來送死了嗎?
妖星:殺光他們!
魔將:雲,kankan,來吧,讓你們知道我的真正實力!
兇:...........
分支:4.全力應戰
雲:上吧!
kankan:魔將交給我和雲!
茶:讓我一個對付薩萊格!
娘親:好,但小心點!阿女,cash,shita,大人對付妖星,我和滅絕小五郎,加魚,豬對付暗忍,燒先拖著兇!
眾人:好!
====
第一戰
====
暗忍:嘿!來吧!
分支:1.魔法為主
加魚:兵之咒!
暗忍:暗之忍術----鬼咒!
娘親:豬,小心!
滅絕小五郎:暗之拳----暗之殺!
暗忍:!?(可惡!)
娘親:聖光魔法----神之音!
暗忍:嘩........(不可能的......)
滅絕小五郎:成功了!
====
同一時間,第二戰....
====
雲:聖劍術----聖光一閃!
kankan:神劍訣----神之降臨!
魔將:上一次因為不能全力一戰而逃,今次不同了!魔.術----魔爪!
雲 & kankan:(!?竟擋下了)
魔將:魔.術----惡魔重生!(全力一擊打敗他倆!)
雲:kankan,認真一點來吧!
kankan:好!神劍訣----神之降臨!
雲:聖劍術----聖光一閃!
魔將:!?!?!?為....為.....為什麼...同一招會強了這麼多.............
雲:第一招我只用兩成力,第二招可是六成,你太小看我了!
kankan:哼!我第二招只用了五成力!(轉了職也是他強一點點......)
====
第8章都仲未完到......好長......
待續~~~~
原來我個uwant space有人上,仲要有留言,
然唔知係咩人,不過都多謝先~~~~
但係我個uwant space係backup用途,希望可以黎返
新聞台 http://mypaper.pchome.com.tw/news/wildlife/ 又或者係
xanga http://www.xanga.com/sunnypigdog
留言la~~~~我會開心d~~~~
最好就新聞台la~~~~不過我會多d注意uwant space ga la~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(110) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 本台特集 |
此分類下一篇:我們的RPG8.4~~~~
此分類上一篇:我們的RPG8.2~~~~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文