24h購物| | PChome| 登入
2007-03-13 03:59:07| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們的RPG6~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3月12日 星期一

話說尋晚上緊網個時候,上眼皮同下眼皮講:不如跳返隻舞丫!
甘我咪熄燈俾d氣氛俾佢地lor,
點知搞左一陣下眼皮都係怕羞,唔肯跳,
係無野好做ge情況之下,我又聽多次茶同燒ge錄音...........
唔知自己訓左幾耐,大人同娘親十二點幾上左黎我到,
之後就開始整蛋糕俾kankan~~~~
搞呀搞,兩點幾大人走先,我就同娘親執手尾,四點先搞掂.....
出左荃灣join返阿女佢地唱k,見到阿女,真係開心~~~~
唱到成八點先走,之後就入左kankan家~~~~
玩到十一點左右,大家都做左灰姑娘,趕返家了~~~~
kankan就上左黎睇魯魯修,十二點半就走左,
係無咩好做,又無forum ge 情況下,就打呢篇野lu~~~~
不嬲都唔鐘意甘早打日記,因為十二點打後先係我ge世界,
好多事都係呢段時間發生...........算la,有咩後補la~~~~

ps1:夠la!
ps2:大家覺得有咩野係慘得過俾人拋棄?
ps3:想同大家講兩個故仔....
1.從前有一個女仔,問一個男仔:你喜歡我嗎?
個男仔答:從前無,而家無,以後唔知
數年後,個女仔又問個男仔同一個問題,
今次個男仔答:從前有,而家無,以後唔知,
幾年之後有一日,個男仔問個女仔:妳喜歡我嗎?
個女仔答:從前有,而家有,將來唔知.........
大家明白嗎??
2.一日,係森林中,獅子,老虎,豹相遇,
佢地都發現對方受左傷,不禁心想:牠也算得上是森林王者,誰可打敗牠?
詳談之下,佢地發現原來都係輸左俾大象,
獅子咬象腿,象不為所動,
老虎咬象頸,象不為所動,
豹正面撞擊,象不為所動,
三人心想象沒有弱點,所以從此不再襲擊象了......
所有生物也一樣,一件事,吃過一兩次苦,再加上信心不足,便會不幹,明白嗎??
ps4:今日ge主題曲係”先苦後甜”
ps5:今日同娘親係房睇叮噹個陣,真係好開心,我地兩母子好似無試過甘坐低睇電視......
ps6:就係俾一個叫你永遠唔好拋棄佢ge人拋棄..........


績~~~~

第六章 眾星齊集

森林中,shita,大人,加魚,cash,豬,阿女,茶7人正面對兩個四天王夾擊.....
====
分支:1.迎戰
大人:四天王也好,五天王也好,我全都會打敗的!
shita:說得好!
阿女:沒辦法了,全力一戰吧!
cash:好!就等妳這句,茶,一起上吧!
茶:哼,不用你提醒!
豬:(兩個四天王嗎....也許逃跑會更好....)
加魚:別說了,上吧!
分支:4.以魔法為主
shita:水之精靈!
加魚:九神降臨!
茶:冰之光!
魔將:(哼,看來小看了他們...)
兇:..........
魔將:!!(是兇的絕招!!他們死定了!!)
兇:..........
====
另一方便,雲,滅絕小五郎,娘親,燒,kankan五人亦開始了尋找龍王的旅程....
====
娘親:穿過這個森林便是木之國了
滅絕小五郎:龍王真的可以幫我們”轉職”嗎?
雲:對!若果找到龍王幫我們”轉職’,便有可能打敗古拉多比了!
燒:但我到現在也不明白什麼是轉職...
娘親:簡單點說,就是提昇自身能力吧
kankan:跑快一點吧,找到龍王便一清二楚了
雲:!?是魔法的力量,前面有人在戰鬥
kankan:又是魔將那個傢伙嗎,不會放過他的!
燒:快趕去,受襲的人有危險!
====
兇的絕招,破了我方魔法,繼而向我方攻去.....
====
茶:(抵擋不了.......)
阿女:讓我來!光之結界!
轟!!
cash:總算擋下了......
魔將:(不是吧,擋下了....)
兇:........[再度出招]
阿女:光之結界!
轟!!
加魚:(不行了,擋不了多少次......)
兇:........[再度出招]
阿女:光之結界!(嗚...不行了........)
???:光之聖地!
轟!!
大人:!?
阿女:(比光之結界高一級的防禦魔法!)
???:沒事吧?
阿女:妳是....?
???:我叫娘親!
kankan:魔將,又給我碰到你了!
雲:嘿!上次放過了你,今次便不會了!
大人 & shita:是雲!
加魚:!?
茶:(那個人....不就是傳說之電嗎....)
燒:來吧,情況不同了!
???:魔將,兇,先回來吧!找到”魔玉’了!給我來土之國!
魔將:(是魔王大人...回去要緊...)
兇:........[準備出招]
魔將:(不..不是吧!是80%嗎....)兇,魔王大人叫我們回去,別再打了!
兇:........[出招]
12人:!?!?(很強.....)
娘親:光之聖地!
阿女:光之結界!
轟轟轟!!!
滅絕小五郎:(....連光之聖地也破了.....)
娘親:大家沒事吧?
雲:別大意!還有大量魔軍!
分支:1.全力作戰
kankan:殺光這些魔軍!
加魚:鬥神降臨!上!
阿女:你們是什麼人?
雲:我叫雲,是火之國的騎士,他們是我的同伴,我們正要找龍王!
大人:你果然是雲!太好了!
雲:妳是?
大人:叫我大人吧!我和我的同伴正想找你,途中遇襲,她們便出手相助了
雲:找我?
大人:對!你不是建立了一個組織對抗魔王嗎?我們正想加入!
滅絕小五郎:太好了!那麼我們一起去找龍王吧
shita:(這個小子實力不俗呢...)
燒:死吧!!
cash:(他....很強.....)
茶:你是傳說之電?
kankan:你是?
茶:我叫茶!
kankan:原來是世界第二的鬼獵人
茶:我一直也很想和你交手呢!
kankan:你打不過我的,放棄吧!
茶:比賽看誰打敗多點魔軍
kankan:好!
豬:(....多了同伴,危險小了,太好了.....)
====
眾人合力吧魔軍消滅了!
殺敵數(連boss):653 EXP:40078
雲Lv9---->Lv13
滅絕小五郎Lv7---->Lv10
娘親Lv6---->Lv10
燒Lv7---->Lv11
kankanLv9---->Lv13
shitaLv5---->Lv10
大人Lv8---->Lv12
加魚Lv7---->Lv9
cashLv7---->Lv9
豬Lv5---->Lv7
阿女Lv7---->Lv7
茶Lv8---->Lv8
獲得:光之魔法書,電之劍,暗之拳術,魔火矢,神風弓,光之杖,雷咒書,五行精靈,土之鎧,石中劍,冰之槍,電殛拳法,$8634
(終於齊人la~~~~大家都好有表現,除左某豬....不過....好戲在後頭....係我要求高定係真係呢,我總覺得大家好易就相信人.....好易做到同伴......)

台長: sunnypigdog
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 本台特集 |
此分類下一篇:我們的RPG7~~~~
此分類上一篇:我們的RPG5~~~~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文