24h購物| | PChome| 登入
2003-11-03 20:39:40| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(Rainbow , Sky of Loch Ness)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Really, right now I know that I am old!

‘coz, I forgot the most important view of my

Scotland holidays. Here it is…

It’s damn cold! Even for me. I got off the bus,

walked toward the castle. Suddenly, sun came

out! I saw a wonderful big rainbow hanging

above the sky of Loch Ness lake. It’s so silent.

The air was cold. I could know it’s cold from my

breathing. I can’t think about anything. Just

standing there, I could hear my heart beating for

the view’s too beautiful for my heart to take it!

If it’s possible, God, please don’t take this

memory away. Please…..

*彩虹 , 尼斯湖的天空

真的! 現在我知道我真的老了!

因我竟然忘了這次蘇格蘭之旅最重要

的一幅畫面 , 在此補上…

真是有夠冷啊! 連我都覺得冷

下了車往城堡走去

突然間太陽出來了

我看到了一個巨大又美麗的彩虹

掛在尼斯湖上方的天空

一切的一切是如此的安靜

空氣是冰冷的

從我的呼吸我知道它是冰冷的

我無法思考

只能呆立在那裡

我可以聽見我的心跳

因這一切的美

已經超出了我能負荷的極限

如果真的可以

天神啊

請不要讓我忘了這回憶

永遠…..

台長: 左岸拂曉
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文