24h購物| | PChome| 登入
2006-11-27 01:23:43| 人氣59| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

聚餐之夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚聚餐啦, 運氣勁差......
因為之前主辦人話全體人員都要穿制服, 如果無制服既話要穿禮服, 仲話要穿得靚D添, 當場搞到我一個頭兩個大, 因為我無制服嫁, 咁即系話要穿禮服啦, 之但系我又無禮服喎, 真系煩死我啦, 幾經辛苦, 終於比我找到條裙仔配住黎穿, 諗住終於搞定啦, 搞好之後就去會場啦...
我啱啱去度車站架車就走咗啦, 我等咗三個字先再黎一部車, 我個陣時仲諗住好彩我早咗出門啫, 如果唔系實遲到都得啦, 但系我上咗車, 發覺我唔應該上里部車, 因為我轉咗好耐, 個陣時又系繁忙時段, 足之足足遲到咗半個鐘先到會場, 搞到我幾唔好意思呀~~~
一去度會場門口, 點知班同事話我着得太children啦, 有D仲話我似百變小櫻添...我開頭都以為佢地太誇張, 但系當我睇清楚環境之後我自己都覺得自己好似小孩纙, 因為全部既同事都着曬制服(OL哥種), 得我一個着成咁, 當時真想搵個洞埋住自己呀!
跟住我就攞個工作證出黎用啦, 點知發覺我唔記得咗帶添, 唯有躲埋一角唔好比咁多人見到啦~~~但系小學既同事(同職位)大大聲咁話點解你唔帶工作證既? 我當時真系想打死佢或者打死自己, 唉...
跟住之後都無咩特別既事發生啦, 系有抽獎, 但系抽唔中, 咩都無攞到, 不過有餐食吓咁啦, 搞到11點幾先走得, 好彩我隔離既同事有車又剛剛好仲未有人book喎, so, 我就坐咗便車返屋企啦, 都可以叫做黑唔曬啦~~~不過有D同事就要自己坐車返屋企啦, 真系對唔住啦...呵呵...

台長: qq豬
人氣(59) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

cindy
係醒wo~有順風車搭,哈哈~~~~~
我記得x人同我講過一句野,”把口生係人哋道,人哋鐘意講咩就又得佢la~而且我哋都控制唔到佢gar~la”.幾有意思ge~
2006-12-01 21:54:35
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文