24h購物| | PChome| 登入
2006-11-13 19:33:52| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

九龍木球會(二)+睇恐怖片嚇到病左~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係最後一日番木球會

今日d人既氣氛仲激過前日~

今日仲有巴基斯坦領事館既人黎睇呢~同埋民政師黎班獎

到而家都唔知點玩~亦唔知有咩好睇~~望住會想訓~~

我只係會驚個波唔知幾時會飛左埋黎JA~~!!!!中招既話 會串頭阿~!!!!!!!!!!



可能因為係決賽~~~D人個個都一早黎到~~~!!

攪到hea左成6-7個鍾左多呢~~!!!!超級想訓 再加上食左lunch~

仲死~!!!!!!好想有張床~~!!!果時只想講help me~~~~~~~~~



之後周圍走囉~~!!!不過可能一時涷一時熱 ~~

攪到我好似愈來愈唔舒服~~~~~~~~!!有小小辛苦

中途有d事發生左~~

有個member 係香港人~~!!佢帶埋佢d家人黎會所食野

但係因為尋日有比賽 所以唔可以比member一張卡帶甘多人入去~

so果個人係到同個警衛嘈~~!!!!!

睇佢斯斯文文~~但係好唔講道理~~~仲要係到把晒款

仲要好火爆~~係甘講d好難聽既野罵人~~

太過份la~~仲要話佢係member 我比錢你阿 我大過你

你憑咩甘既態度對我 仲聽到d話人垃圾之類既野

洗唔洗甘惡阿~~人地都係打工ja 再加上係規矩

唉.........最後都唔知點收科 靜係知果個人要投訴...........



之後係hea既時候~~~係甘流眼水 又流鼻水~~

到祈傾電話~~~因為佢放假~~€佢過黎接我 一齊去食飯

我病病地甘~~!!!見到好多小朋友

d小朋友好攪野~~~走黎比錢我地話要buy d pass

d pass係比vip 點可以buy阿

我唸佢地都唔知咩叫vip~~!!!!!!跟住問我地可唔可以比d pass既繩比佢地

一話可以~~開心死 手腳好快~~~一拎即走~~


好辛苦地可以收工la~!!!!!!

祈黎接我~~!!!佢著得好型仔呢~~!!未見過佢甘著~~可愛到死

一齊去左郎田食buffet~!!!!

今次食得比較慢~~!!!比d壽司ko左我地

我地係到研究部電話 因為阿祈buy左部電話比佢婆婆

可以方便搵佢~~~!!d內致鈴聲好攪野~~!

祈好小朋友~~~成日比佢笑死我~~!!

攪到我病病地都唔係甘辛苦

之後食飽飽去睇猫~~!!!好可愛

果時我打比阿文~~!!!祈佢吃醋阿

打去講正經野咋~~亂唸野~~傻豬黎



之後究鍾睇戲la~~!!!!恐怖片阿~~~~(猛鬼寬頻)

我唔想睇 祈佢專登~~

入到去 得一個人係到~~!!!!祈話出去buy d drink

so我坐係到好驚~~仲要播緊d恐怖片既預告

之後開始有番多d人入黎

都係得10個人內咋

開始播la~~

好彩祈攬住我咋~我驚到死~~~

最後係全程合埋眼~~有時好奇開眼睇下~~

點知次次都見到d嚇死我既野

攪到我唔敢再開眼~~~~~~!!!祈就好似覺得好好玩甘

係甘嚇我~~~!!!仲要我開眼睇~~~想我死阿

攪到我出戲院果時係成個人呆左~~

仲震呢~~~~~~~~~!!祈係到笑我~~

之後因為我好驚~~so叫祈陪多我一陣先番home

因為未平伏阿~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!

番home果時都驚驚地~~!!!!!

好彩有giroro陪我~

因為祈專登申請張軍曹credit card

有giroro 小枕頭仔一個~~

yeah~~~~~~~~~!!!!!!!!以下係全家幅阿~~~~~~~~~~~



今日因為病左番唔到學~~

又發燒又流眼水又流鼻水又頭痛又頭暈~~~~~~~~

身子弱~~唉............

可能再加上睇恐怖片~~~攪到我死死地~~

而家好左好多 好彩咋~~因為星期五要test阿~~

仲有好耐無見d朋友仔~~~~~~~~要最好狀態見佢地


聽日放學去會展briefing

星期三四番美容展~~又做data entry 呢~~又係hea鍾~~!!!

加油~~今個星期booking full晒~~

無時間陪bf 啦~~~要睇下點la 佢知道後 唔開心呢~~~

我要抽時間陪下佢la

祈今日番去一生番工 但係星期四至六又要過去青衣城幫手~~

真係辛苦~~果邊d人好鍾意佢呢~~~~~!!!!!小心比人食左~

台長: Gloria Hung
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文