24h購物| | PChome| 登入
2006-11-11 20:45:13| 人氣131| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

九龍木球會(一)+比police玩我地

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都未試過甘早起身~~

今日5:00 AM~~就起左身~~因為參加同阿彤一齊參加左九龍木球會既EVENT

一去到佐敦就周圍搵九龍木球會係where~~

搵到之後 見到阿南~~佢原來唔洗番 比人點左番

仲要開頭話要佢番home 最後都可以留低 賺左$50蚊


之後我同阿彤都好好彩~~做vip果邊~~

可以有冷氣涼下~~!!!!

個個都係鬼佬黎~~!!佢地講野好好笑

個manager~~叫robbert~~仲未開始既時候 叫我地幫佢buy newspaper

甘我地唔熟d路~~so我同阿彤咪去問出面果d police 最近間 7 係邊

點知佢話帶我地去~~ 行行下同我地講唔好行住 企係到聽我講點行

講完la 佢話大聲叫我地話順便buy兩支水黎~~!!

我地無理佢

之後番去 d police仲係門口~~~我地唸住照行唔理佢

點知佢叫住我地 話其實另一面間7仲近~~

係到笑~~!!!衰人黎~~玩我地~!!!


之後正式開始la~~其實全程都好得閒~~

間唔中帶下位 再唔係吹下水 再唔係周圍行下~

d vip好攪野~帶佢地入去~係甘同我地講野

好開心有個甘既機會~~可以大膽d練下d english

不過d vip好奸~~佢地明明同我講緊英文~~無端端會講左d中文~~

仲問我 佢講得好唔好~~!!!d小朋友又好可愛~~

有一個中國既朋友~~好靚仔~~又可愛~!!

超好玩~!!!好貪玩~佢father係甘捉住佢~

個小朋友就係甘同佢father唱反調

笑死~!!!!!!!!



仲有~~以上幅圖~~知唔知咩地方黎呢~

係女更衣室+洗手間~

竟然有個甘既野係到 我唸大家都知係咩~~

真係正~~vip既地方真係唔同d~~~!!


d同事好nice ~~好好人~~

d lunch食唔飽~仲會好好心甘叫我地去再食多次~~

又有野飲~~!!好好呢~!!

係悶左d 攪到好眼訓~又好難過d時間~


攪攪下攪到7點左右先到home

成個人散晒~!!!!今日無時間同阿祈傾電話~ 好彩佢好乖ja~!

聽日又要好早起身~so今日要早d訓~~

聽日放工 祈過黎接我~~一齊去食buffet~!!開心死

但係會好無精神甘對住佢~~因為我病la~

係甘流鼻水~~!!仲熱熱地~又黎la~!!!

仲有小小咳~~!!要小心d先得~~!!身子弱~唉..............................


仲有一樣~ 阿文sorry阿

好似你次次叫我出去我都唔去~

無計la 今晚點出去阿~唔係唔想出~

係第二日又要早起番工呢~!!!真係唔好意思la

好彩佢體諒~~~你再約我 我下次一定去~~

記得星期一帶收信比我阿~~哈哈~~~~~~~~~~~!!!!!!thx^^

台長: Gloria Hung
人氣(131) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文