24h購物| | PChome| 登入
2005-06-05 17:52:52| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飄移

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

阿木(杜汶澤):
好簡單o既o者,即係飄移咁,點飄呀?一入彎,拉一拉手掣,架車「BEL-BEL」咁啦

,咁又點呀,型囉!

找支筆 寫下日記 紀錄勇氣
我可以 對著牆壁 讓拳頭叛逆
吸呼 天窗玻璃 打開我的身體
這裡 引擎聲就像是一種樂器

所以 風呼嘯而過刺激
所以 我在轉彎飄移
加足了馬力 飆到底 看仔細
零到一百公里 誰敢與我為敵

*我用第一人稱 在飄移青春
 輸跟贏的分寸 計算的很精準
 我踏上風火輪 在飄移青春
 故事中的我們 在演自己的人生*

涼介(陳冠希):
如果你跑贏哂群馬山路所有o既車手,就同你走番轉o羅!

中里毅(余文樂):山路!?

涼介(陳冠希):係落山路!!

涼介(陳冠希):咁由聽日起,你係南邊開始,我由北面開始,同唔同山路的車手鬥
,睇下邊個贏得多,好唔好呀?

勝敗的對比 是殘酷的可以
運氣 從來就不在我這裡
實力沒辦法模擬 飄移
人車一體 飄移
笑看後視鏡的自己 啊

點火 繼續 事關 榮譽
我除了 第一 其他沒有 興趣
得飄 得飄 得咿的飄
我安靜的喝飲料 輕鬆的笑

Repeat *

得飄 得飄 得咿的飄
得飄 得飄 得咿的飄
我繞過山腰 雨聲敲敲
我繞過山腰 雨聲敲敲
得飄 得飄 得咿的飄
得飄 得飄 得咿的飄
再開進隧道 風聲瀟瀟
再開進隧道 風聲瀟瀟

Repeat *

台長: 榮葉
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文