24h購物| | PChome| 登入
2003-06-26 09:37:03| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

女人心事。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月22日 (星期日)

呢幾日,煩緊0的係人都要煩既事。不過主角唔係我喎,咪就係毛毛囉。但係佢煩就會煩到我囉,每一次佢既煩惱都會好影響我架。但今次唔係同佢分擔煩惱囉,係俾埋壓力我一齊煩囉。事情就係咁既,佢做緊個度,因為生意上既政策,要閉關2個月。咁佢就想係呢2個月搵番野做,可以幫下自己個荷包進帳。唉,咁就煩啦,佢自己搵又要燒埋落我度喎。

一早聽到佢把聲就問我幾時去搵工,搵工?雖然我係過2個月就失業啫,都唔駛咁快就去搵定呀。我係無搵,但係我一直都有留意而家香港既市場架。搵我係會搵,但唔係而家搵,又真係無預算到囉。講真,以前無野做既時候,我都唔係咁積極啦,到目前環境,可能係因為做了一年野,所以先真係有d d 少少心機有動力去搵咋。但係佢咁講真係有0的壓力麻,佢重要0的語氣勁勁認真嚴肅囉。係佢身上只會出現2個表情,一係就勁開心勁好笑容同你玩,一係就勁認真整佢都唔識笑既樣子。見到佢呢0的樣子,真係有點兒想死,佢既語氣態度就如老師同學生「訓話」呀!我幾時做左佢學生???又講左好多「費符之言」同埋將來既野啦。但個一刻真係聽唔入腦囉,每一次佢0有的行為既時候,我就會同一個動作,就係想「收線」。但係佢已經太了解我啦,根本我每行一步佢都好清楚啦。
係!!我知道,真係想同一個人長久,唔單指係開心、唔單指係甜言蜜語,重有好多野要一齊面對,我都明你講咁多野係想為我好,但係我都知而家個香港唔係真係咁易搵到一份工。

女人係想係屋企做職業婦女,但係唔代表佢地唔想去搵工囉。係真係搵到先得架?唔係個個都想係屋企做你地既「阿四」俾你地發洩俾你地呼呼喝喝架。所以我真係想你地尊重一下我地0的女性啦。係你地想話你既女人之前,諗下你地有冇女人既感受。唔係個個女人走左都識番轉頭,當一件發生幾次既事,唔係習慣呀。而係要真正從身考慮一下你個男人啦。

以上一番感慨,並唔係發生係我身上,係發生2個不同朋友身上,咁當然唔係想像咁嚴重啦,我自己都唔會俾件事發生係我身上囉。一番既感受,我相信好多女性既朋友們都講得好岩聽架。

台長: 凹凸凹凸
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文