24h購物| | PChome| 登入
2002-08-13 17:27:10| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

手信....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月11日 SUNDAY

朋友仔番黎喇啦

約左朋友仔番港第1日,約會.梗係啦,我地無見咁耐.去完旅行,一定有手信既.手信都係其次,可以一齊嘻嘻哈哈先係重要麻.
有2 大袋手信,一袋食得,一袋用既,哈哈,開心死啦,有得食麻!

之前已經計劃去太子芋芋酒店食下午茶自助餐,見到又唔係好貴,但又好豐富喎,咁咪岩哂又冇錢但又好鐘意食既我地,點知,原來full 哂喇…為由book 下次啦
攪亂哂我地計劃.

諗住返荃灣買老翻熱點力生入貨啦,又搵唔到我想要既野,去買老翻既地方,都好驚,對住惡型惡想0的古惑仔真的腳震震,我…我只是一個弱質纖纖的白痴妹啊.
咁有個朋友仔係附近書局做,佢都識個度0的人..咁佢咪問下人啦,唉!不如我自己去買啦,佢係度反而係俾佢朋友仔迫住買啦,結果買左0的唔想買既,俾左的我唔想俾既錢….

行左一陣,食飲時間,好耐都未食過pizza啦,,講開又聞到香噴噴pizza 味道,哇~~好邪惡~~結果,行完飲飽食醉先返歸…

台長: 凹凸凹凸
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文