24h購物| | PChome| 登入
2005-06-24 23:26:26| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

貝澳3天2夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去左3天的camp...

我的感覺是﹕好快﹗
好似去左一陣就回來了﹗
那個地方,都很舒服,
海灘的水很清..雖然d沙係黑色。

我想記下...
我是最準時的一個啊﹗
11點半便到東涌。
等等等到..
堅堅都遲少少咋..
其他人..唉﹗
算吧啦~~

我想記下...晚上玩uno時
為左kinkin而cut阿珊的一刻...
我平時唔係對她咁狠心的,
但那是他啊﹗﹗對不起..hehe...珊

我想記下...一起睇創世記的晚上
都幾開心..同埋玩「灑盲雞」..
nicole咸濕BB啊~~
勁恐怖﹗
又同阿MING互捉WOO
玩晒﹗

我想記下...夜左我飛腳踢大鼻的一刻
幾爽...成日MEET我隻腳啊他﹗
一起又驚又要講鬼故啦~~
阿珊那5-10CM的距離﹗﹗

我想記下...第一朝同阿珊一起靈修﹗
(可能都係最好價值的一件活動)
HEHE...她同我分享左她最煩惱的事
我們都覺得是神安排我們一起靈修
讓她有個機會比我同她分擔﹗
她連自己教會的最CLOSED姊妹都講唔出
她都唔明點解揀我﹗
但感謝神﹗安靜的時間
分享的時間,她都覺得有幫助﹗
搞左成粒鐘,
KINKIN自己都忍唔住去靈修啊﹗

我想記下...去沙灘LA..
我﹑NICOLE﹑KIN﹑MING﹑HIM﹑陸同大鼻..
玩"大長碌"
勁無聊﹗﹗
但好好玩﹗
阿陸仲要打斜黎碌...低B架﹗
仲有阿禮做蛙人找眼鏡的一刻﹗
真是太感動了﹗
雖然係mingming的眼鏡﹗


UM...我仲想記下....同Nicole在房傾那一陣計la
我覺得你唔開心都好正常啊~
比我都會啊~
我只是在想如何可以把個effect減到最低..
你都要諗諗...

我想記下...阿陸...阿lo...同阿禮...
唔知做咩~~
好鍾意捉住bb陸...

記下...阿lo的西蘭花豬...菠蘿牛肉
阿roy的5香肉丁公仔麵啊~
正正正...

我覺得大鼻唔係咁衰﹗
他是可以交的朋友...哈哈..
起碼講到d深少少的事。
仲有,他竟然比左100蚊我買禮物比曉珊..
woo...

個camp都幾開心啊~~
如果...阿bean同charles早d黎
阿珊同alan遲d走﹗﹗hehe
其實我明白架﹗
係會有d唔甘心的感覺﹗

昔日主耶穌都是無條件的犧牲
雖然不能相提並論
但是,有理說不清呢﹗


台長: Wai C
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文