24h購物| | PChome| 登入
2004-11-10 20:00:06| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

印度lunch

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日過得好開心呀~
好似冇上過堂咁,哈哈!!!!
基本上,今日返學校都係傾計,唱歌!!!好正呀!
首先,早上唔洗早讀(so good^^)因為今日係學生會投票日,睇怕都係xx黨win了~~是但啦!!!

第一二堂地理堂都冇咩野,都係講下書,問下問題咁~.~好快就完喇!!
跟住就係文化堂.sky又問書,好煩呀佢,成日問人問到死唔斷氣咁!!
之後既第四五六堂都係吉堂,正正正~原本諗住做past paper=.=
最終都係...唉,冇計啦~!傾計+傾計+傾計...傾足三堂,又同高比傾下歌唱比賽d野,d男仔又講女。最尾我地又傾下星期六地理出trip(去東坪洲)d野,仲諗定果日lunch食咩,珊珊話買乾蘇餅,oh god@_@之後呀邦又建議夜晚去唱k(順手幫呀鬼慶祝生日,雖然早左七日),哈哈,好呀@_@希望果日會玩得開心啦,好期待呀^^不過果日要六點幾出門口喇><勁慘!!咁我星期五一定好早o訓~

到左lunch,仲正呀!!雖然我唔太喜歡食咖喱,而今日去左間好偏僻既印度餐廳(响龍成花園果頭)~但呢間d野真係好抵食呀...$18學生餐有湯,前菜(好似炸薯仔咁既野)+正菜,仲有凍檸荼加多杯水!!問你死未~~都未見過18蚊可以食咁多野。
我叫左個咖喱牛腩配薄餅,一個餐竟然有9塊薄餅(=1個圓形薄餅),一個女仔係冇可能食得晒 =.=味道都幾好,但我地個個都食淨剩好多野...超飽飽呀!!臨走果陣,我地仲同個廚師講野,我伸左個頭同佢講“very good”哈哈,佢話“thank you”呀~~哈哈,好白痴呀
返學校途中,我+思慧+高比做左d好白痴既野,就係响馬路邊跳舞,跟住仲要比側邊停左响度既巴士d人眼望望,仲笑我地tim~死啦,唔知會唔會有人打電話去深培投訴我地呢,kaka~~

到左最尾果兩堂,history堂,擾攘一番之後,終於都上堂喇,兩堂中間個break,我地幾個不停咁唱歌(都幾大聲),唱左好多舊歌,超好玩呀!!後尾bear sir聽到我地唱歌,叫我地參加唱歌比賽唱“東方紅”help!!!!@@其實我都唔知呢首係咩歌!!

打鐘########   放學lu!!

台長: 呀慧
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文