24h購物| | PChome| 登入
2004-07-23 19:44:51| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

書展2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年既書展,正係過得幾精彩,雖然時間好短,好趕,但收穫都幾豐富~雖然買既書唔多,但見到霍汶希(mani),boy’z 同埋 I love u boyz(donald同埋少爺占)既真人呀~真係超搞笑囉,我講既係 i love u boyz,佢地扮晒“食Q”護送MANI入埸,又著晒食Q衫,戴晒假髮咁,又叫d人男左女右,企番好,跟住又冇啦啦彈句「你地快d女扮男,男扮女」,好似真食Q咁呀,哈哈!!

其實我都只係買左兩本書乍,因為本人對於「書」呢樣野不是太感興趣
後尾去到突破果度就買左個火柴人既筆袋同埋NOTE BOOK,真係好鬼抵呀
冇啦啦仲做埋突破會員tim~

今次ICY就買左好多書喇,佢第一本買既,當然就係JOEY的寫真集啦,果然响果度買係抵D喎,88蚊乍!!買到ICY佢幾咁開心呀!!

跟住路經903攤位,見到d野都幾靚喎,不過我冇買喎,呵呵~

去完書展,我地就去左tea喇,哈,點知呢tea之完後,落好大好大既雨wo,我地又拎住鬼死咁多野,真係哩咁hae呀!!不過又幾鬼浪漫wo,就係咁我地就兩個人拎住一把傘走去巴士站喇~當時我地成身都濕晒呀,真係...原來諗icy屋企借d野就走,但佢媽咪太好客了,就係咁,我就响佢屋企食埋晚飯先走喇~

台長: 呀慧
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文