24h購物| | PChome| 登入
2004-05-08 23:50:05| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日唔知點解...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日唔知點解--咁早起身,
今日唔知點解--發出黑色暴雨警告信號,
今日唔知點解--唔洗考會考listening,
今日唔知點解--屋企得我一個人,
今日唔知點解--好無聊,
今日唔知點解--收到個好無聊既sms,
今日唔知點解--send番個唔健康既sms比佢,
今日唔知點解--買m記d薯條食,
今日唔知點解--佢左比沙律醬我=.=無奈,
今日唔知點解--m記d人咁好禮貌,
今日唔知點解--整左d野諗住送比呀嫲,
今日唔知點解--整左一紮花,
今日唔知點解--十二朵花得十條鐵線=.=貨不對版,
今日唔知點解--打比呀霍話佢知電視有藍奕邦同呀deep,
今日唔知點解--呀霍(個呀媽)睇緊馬仔,
今日唔知點解--呀霍响自己張床道「碌」,
今日唔知點解--我地不斷批評William hung,
今日唔知點解--我突然之間想出街,
今日唔知點解--呀霍都想出街,
今日唔知點解--我地去左睇「絕世好賓」,
今日唔知點解--戲院有好多一家大細,
今日唔知點解--套戲都搞笑,
今日唔知點解--睇完之後好想講『菲律賓話』,
今日唔知點解--有d妹妹仔讀個"狙"字讀成(左),乜唔係(追)咩?阻魔人??,
今日唔知點解--條街好多人,
今日唔知點解--响市中心見到『湯sir』,
今日唔知點解--响市中心見到以前d中學同學,
今日唔知點解--被迫要食雪條,
今日唔知點解--影左d唔見得人既貼紙相,
今日唔知點解--影左d好大膽既貼紙相(下次要更大膽)haha~,
今日唔知點解--十點幾先返到屋企,
今日唔知點解--呀霍仲欠我$$$$3~

真係唔知點解喔喔~~~~~~~

thE eNd

台長: 呀慧
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文