24h購物| | PChome| 登入
2004-03-27 10:16:05| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

溫書→ 睇掌→ 守寡→下?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係星期六,一早就起左身,因為尋晚太早o訓,夜晚7點就訓左lu~
尋日係測驗既第一日,本來11:30放學咖喇,但因為係星期五我要當值,
所以要留响學校守飯~

咁11:25測完呢個中化之後,因為要等到1:00先當值,
所以我就跟大隊(有思慧,Debbie,呀寧,康伯,Tony同埋貴(佢地全部理科人呀)去左一間f.5既空room度溫書,
果度十分寧靜,的確係好似自修室咁,
最多間唔中有d人行過,同埋隱約地聽到stone把聲~
溫到攰果陣又可以望下草地(對出運動埸)~
溫溫下得番我,思慧,呀寧同埋康伯,其他人去樓下左做APP.MATH.,

而我地溫溫下呢又响度睇掌喎,嘩…原來我係好長命咖,
有排都未死咖~(都好定唔好)都唔知點算咯,我要儲定$$$養老喇~
跟住佢地仲話我會守寡過世,唔,我真係命苦呀!!!
跟住呢,又睇下d掌紋花唔花,如果花既話,即係代表你諗野好複雜,
但如果係好清晰既話,就代表你諗野比較簡單,
我d紋係好清晰咖,而呀寧就花,思慧就…康伯就…
跟住就睇生仔女果方面喇,唔係睇掌咖,係睇……

就係呢個時候,大頭老師就上左黎,可能佢年紀大啦,好喘氣咁,其實佢三十都未到~
我地真係要好好珍惜青春喇,我唔想好似佢咁呀~
佢上黎係幫佢地解決一d pure math既問題,
佢地全部都係修pure math,而身為文科同學既我,
好似好格格不入咁,好在1:00既lunch time到了,
走得,即閃落去我班仔女度,
都唔知佢地搞乜鬼咖,
嘈得滯,搞到隔離永聯sir走過黎鬧佢地.間接地鬧埋我姐~

就係咁,要遲5 mins先派飯,
算!!都唔係第一次咖喇~﹪&*#&※○◎□
果個永聯sir真係好鬼八掛咖~

就係咁响學校食埋飯先至走~

台長: 呀慧
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文