24h購物| | PChome| 登入
2006-05-15 11:18:08| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

毒男們

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有晚同d同事食飯,講開我地有幾耐無試過同女仔單獨咁出街。當時我都唔敢點出聲.因為數數手指都有兩三年....為咗唔好露底,所以都係專心咁做個聽眾為上策。

某同事:「我諗我對上個次同女出街,好似係......」一路講一路數手指,數數吓仲數埋腳指....「係8...87定88年咁上下啦。」


「吓!!!!!!!!!!!!!!」我呢吓真係畀佢嚇親....

究竟呢廿年佢係点過架....我真係唔敢諗................



不過唔駛諗啦,我都過咗十份一啦.....好快我就知架喇..







◎下回預告◎
近排由我阿媽口中得知我老豆一d舊事,都值得寫吓...下回<黑社會之今日好兄弟,聽日打死你>真人真事少少改遍。密切期待!!!


台長: wah.k
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文