24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 03:17:48| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

喜歡的人結婚了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日放工返屋企途中,tsang chi打电話畀我閒聊,對話中開始講起一d舊同學...

T-tsang chi W-wah.k(即係我啦)
為咗私隱問題以下有d人名係用代號表示。



T:「原來阿◇◇◇都知道阿☆結咗婚。」講得好輕描淡寫

W:「吓....」我都好似唔知喎←呢句係心諗

T:「我都係因為上年個單嘢,先知佢哋註咗册。」我又心諗→你咁講我好似又有返d
印像喎....

對話內容中提到嘅阿☆係一個我中學時暗戀嘅女仔,其實佢註咗册呢件事tsang chi
之前都有同我講過,但係我一路都唔記得。諗諗吓真係有d怪,好似從來都唔知,可能
我真係唔係好想記住啩,tsang chi你個衰人做乜又要提我喎。


台長: wah.k
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文