24h購物| | PChome| 登入
2010-11-15 22:58:15| 人氣225| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Bon Jovi - You Give Love A Bad Name

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

別以為我都聽苦苦的抒情歌唷,
連我同學都不相信我是聽搖滾歌的開始,
Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
是我初學英文第一首學的搖滾歌,這首歌我超愛!
只要一聽到開頭Shot through the heart ,And you're to blame,
You give love a bad name
就把喇叭放大聲! 熱血!

http://www.youtube.com/watch?v=KrZHPOeOxQQ&feature=channel

Shot through the heart
And you're to blame
You give love a bad name

An angel's smile is what you sell
You promise me heaven, then put me through hell
Chains of love got a hold on me

When passion's a prison, you can't break free
You're a loaded gun
There's nowhere to run
No one can save me
The damage is done

*Shot through the heart
And you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name
You give love a bad name

Paint your smile on your lips
Blood red nails on your fingertips
A school boy's dream, you act so shy
Your very first kiss was your first kiss goodbye
You're a loaded gun
There's nowhere to run
No one can save me
The damage is done (*) 你敗壞了愛的名聲

射穿心臟
你遭受譴責
你敗壞了愛的名聲

你販賣的是天使的微笑
你承諾給我天堂,然後把我扔進地獄
愛的鎖鍊綑綁了我
當激情是牢籠,你無法掙脫
你是一把上膛的槍
無處可逃
沒有人救得了我
傷害已經造成

射穿心臟
你遭受譴責
你敗壞了愛的名聲
我扮演著我的角色,你玩著你的遊戲
你敗壞了愛的名聲
你敗壞了愛的名聲

在唇上塗抹著笑容
在指尖上塗著血紅的指甲
像小學生的綺夢,你狀似嬌羞
你的初吻也是分手之吻
你是一把上膛的槍
無處可逃
沒有人救得了我
傷害已經造成

台長: Janetaue
人氣(225) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 最愛聽的歌 |
此分類下一篇:Bon Jovi - It's My Life
此分類上一篇:完整-鄭秀文

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文