24h購物| | PChome| 登入
2007-01-27 12:30:10| 人氣56| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

只想從新投入

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我想休息..
我想放低晒之前ge野...
等我可以係返黎你戈到戈陣..
重新投入一個全新ge愛情...
而我需要ge愛情..係一個簡單愛..

另一方面...
我都想知道...
係我返黎你身邊ge時候
你會比一個點樣樣ge愛情我?!
講落...好似好難答咁...

其實...我並唔係需要你去改變d咩性格
怎至乎改變d咩生活習慣..
只係...想你留係我身邊陪我多d...
但...我咁樣講
會好似好唔睇諒你...
我知你要返工..要補習..更加要返學...
我而家完全知道你做咁多野係為咩
係為將來...
當我戈日聽到你咁講ge時候..
其實我有d慚愧...
原來我一直都唔明白你...
我怎至覺得自己好似負左你好多咁..

台長: Ba bY P o oh
人氣(56) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

我諗我大慨明你講乜
我雖然唔可以答到你比到D咩愛情你
但我可以答你我會全心全意咁對你好
盡量抽時間比你...
我自己諗返我都知自己真係好少時間陪你
有時或者係我自己既諗法有問題
我會覺得男仔有事業就代表成功
女仔就會留係身邊...
因為有事業...有錢就代表有好既生活
女仔就會有安全感
我一直都係咁諗
再加上你平時既生活...
所以我好想好努力去搵錢
等將來你可以好似你阿媽咁
得閒去下打麻雀...行街...旅行...
做一個少奶奶....
我好細個已經同自己講老婆係娶返尼鍚
唔係涯...
我好希望比我鍚既人係你.....
我想你做全世界第二幸褔既人....
2007-01-27 13:57:22
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文