24h購物| | PChome| 登入
2002-06-09 02:42:58| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*~迫生~*(6月9日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我對你.....
好迫生呀..
以前....你係我最好既朋友...
雖然...而家你都係我最好既朋友.
但係..我知我o係你心目中既地位.遠比你身邊既人.我已經唔再俾你重視喇..當然....我冇怨過你..
但係..你開始淡淡咁忘記我..呢樣野.係最令我痛心嫁..
我對你..冇安全感喇..
我.好唔開心喇.
相比起..你朋友多我好多好多.
我既時間.都擺晒o係你身上...
但你比我既呢?
我開始..又自作多情喇.
算啦..呢個係我既缺點...
亦都係我既優點...
我地既感情...都分散o係你既朋友身上喇...我再不值一提..
你既圈子好迫喇..
我係時候離去喇..

台長: Vanus
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文