24h購物| | PChome| 登入
2005-11-06 11:22:08| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

To肥管&刁蠻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

肥管:
我都有聽阿魚講話你又肥左啦~唉!!你今次真係大劑啦!!仲成鬼日去食埋晒M記喎~~你真係唔好自暴自棄先得架嘛~~快d好似我咁啦~每日去跑半個鐘!!雖然我都無乜點瘦到呀~但係個心都會安樂D...話晒都叫做出過一分力嘛!!快快快啦~~莫遲疑啦~如果唔係以後同你行街唔知叫你買咩衫著啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刁蠻:
乜你地考完試啦?!?!咁快就做阿姨啦?我又要BB既相呀!!到時要send埋畀我架!!
話說我都就快做表姨啦~~~哈哈~~我表姐佢都就快蘇得啦!!!預產期係1月25號呀!!到時我地就可以交換下做人阿姨既心得啦!!哈哈!!

PS我而家可能忙左少少少少少少少..........但係希望聖誕我地可以有多d時間係埋一齊!!好嗎??Keep contact!! Love you all.

台長: 胡思亂想a雲
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文