24h購物| | PChome| 登入
2002-09-28 10:05:01| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

告別校園時

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

[阿哇, 你果時讀邊間中學架?]
[哦, 觀塘功樂官立中學咯]

無錯, 觀功唔出名, 你求其捉個住觀塘區既都未必識係咩學校, 佢叫我地著上身果套亦都唔係咩”戰衣”, 更加唔好似其他名校咁有咁多奇怪野. 總之, 其實好平凡.
不過, 可能就係因為咁, 觀功可以畀到好多好開心既野我. 令我覺得我係屬於哩度.

今日, 我坐車返學既時侯, 我諗起一隻都已經好舊, 但係其實好多人都聽過既歌, 就係李克勤果隻[告別校園時], 隻歌入面有一句提到, [這校園, 這班房, 這走廊, 這禮堂, 告別時是我心的家鄉.] 哩句野其實令我好感觸, 因為我會響聽既時侯, 諗起我母校既校園, 班房, 走廊同埋禮堂. 上年, 我剛剛入來時, 我會想起我以前果間既校園, 班房, 走廊同埋禮堂. 但係我今朝再聽同一句歌詞時, 我腦入面想起既, 已經變左, 唔再係以前果間, 而係會考之後, 收留左我既觀功!

甚至, 今日有d既衝動, 想last day既時侯, 有機會可以響morning assembly同大家去講一d既野. 畀大家都有一個機會去講下自已既feeling. 話晒, 我地都著過同一套既校服, 入同一個既校門.

唔知有無機會哩?

附: 李克勤 — 告別校園時 歌詞
一天一天的我在期待放學
一轉眼卻要告別校園
一張一張的快樂同學笑臉
粉筆似的消失不再遇見
終於終於不懂得老師所講
祇知道 此刻想多聽一遍
終於終於不需要再管積分
祇恐怕 更多的考試未見
*這校園 這班房 這走廊 這禮堂
告別時 是我心的家鄉
到未來 那一方 人飄泊 路茫茫
仍然在這裡找到一點點光 *
#OOh... 曾同遇上
今孤身走遠方 誰願這樣
OOh... 昂然踏上
雖分開走遠方 明晨能共創 #
Repeat * # #

台長: 哇!~
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文