24h購物| | PChome| 登入
2004-11-03 16:12:59| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十一月二日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十一月二日

又係好忙既一日

一早起身上溫書(唔夠半個鐘)之後就一路上堂上到下晝三點半.哈lunch去食飯時我同個嬸嬸話呢度啲飯好味過lister好多,佢即刻話俾多舊雞肉我...太好咪啦(其實cab既server好過lister好多,啲嘢又好咪好多(我有時食burger餐,另外嗰個嬸嬸又成日係入面夾多舊豬扒俾我.哈哈,睇來我人緣都唔錯=)

之後上完堂開工溫acct,唔知係咪心情靚,居然做得啱多過前兩課,啲人仲話呢課煩啲添...

六點去食個好好味既雞扒餐...好飽

之後上orga,原本諗住攞完份巻走人,點鬼知個prof好奸,話走前先派...我唯有成堂係度溫acct,悶悶哋就寫covering letter,因為有三份工就來dead.佢真係有問題,真係一個point一分,八十分滿分(每個point起碼要四行!!!!得嗰兩個鐘,叫人點做....)mean係54.5,higher 75,我就得63...唉,算啦,話晒我都無咩點溫,不過真係蝕,買本咁貴既書又考得咁差....攞完巻即刻走人,第一次走呢堂,因為我真係好唔得閒...

返來隻嘢問我今日點,我話"mid term mid term mid term, everday is mid term day, i come to canada for exam, not for exchange(其實我知佢係想試我今晚會唔會溫書溫到好晏,我特登咁講,點知佢真係閃咗去佢個frd度,太好啦,我今晚可以通頂啦....(其實佢之前大幾個星期既星期二都去個朋友度,但唔知幾時又無去啦,佢真係無聊,唔通我又因為佢朝朝係度講電話去人哋度瞓咩,我先無咁笨,或者呢啲就叫做適者生存???(唔係好記得)

之後沖完涼諗住申請埋啲工,點知媽又上網!!!!!!!!(好咪好先進...)係度同佢講嘢,結果一份工都apply唔到,原本今日dead嗰份係要寄信去既,搵笨,仲等我頭先作得咁辛苦,至於另外嗰兩日,仲有一日,聽日先啦...太攰啦,我要瞓陣先加開工

今日諗住俾返只筆上次叫我貼poster既人,佢竟然話留俾我做記念品,佢唔得閒...係都送啲好少少既啦...唉

台長: NYY
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文