24h購物| | PChome| 登入
2007-08-06 16:27:01| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

幸福 . 約定

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚食完飯之後
阿蘭,企鵝,Sofia,Wing & 我
返左屋企吹水
講起搵工
因為成日都聽到Sofia轉工
一年至少轉成四五份工
依加仲有做PART TIME添
問佢洗唔洗咁博
為咩

原來小肥豬同佢求左婚
佢地打算結婚啦
係結婚呀
(對我黎講呢兩個字暫時好陌生)
佢地已經PLAN好哂啦
屋都買埋
不過為左供樓
Sofia睇黎都幾辛苦
無得再好似以前咁shopping lu
不過佢個樣好幸福呀
小肥豬係香港都願意搬過黎同佢生活
做個澳門人
好偉大

佢講得好岩
如果認訂左
就應該好好計劃未來
你地要諗下啦

如果我搵到個咁既男人
我諗我都會
不過我幾時先搵到呀
Where is my Mr. Right

台長: 天澤月

您可能對以下文章有興趣

人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 得閒發”up”瘋 |
此分類下一篇:THANK YOU
此分類上一篇:命裡有時終須有 命裡無時莫強求

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文