24h購物| | PChome| 登入
2007-05-05 12:33:21| 人氣114| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

泰山

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月30日 陰
生日先黎落雨
好彩都係落左一陣,好快停
不過天氣比前幾日凍
大概得16,7度
加上今日既行程係上泰山
我著左好多衫
做好準備
唔好凍親

山東出名一山,一水,一聖人
泰山,趵突泉同孔子

上泰山之前,我又聽左個故仔:
有眼不識泰山
話說魯班師傅去到泰安旅行
有個叫泰山既男仔(醜樣,智力有問題)
想魯班收佢為徒
但係魯班見佢咁既樣就同佢講
我呢門手藝好難學,唔0岩你
個男仔好唔開心
就走左入泰山(泰山由花崗岩組成)
見石就鋤,見石就雕
佢正左好多栩栩如生既石雕出黎
有雀仔,老虎........
佢足足係泰山兩年
之後佢返屋企
佢父母就問佢去左邊,做過d咩
佢就講魯班無收佢為徒
自己走左入泰山見石就鋤
仲show左佢既石雕比佢父母睇
佢父母認為好靚,可以試下令去市集賣
佢地既生意好好,仲愈做愈出名
有一次魯班又黎到泰安
見到咁靚既石雕
以為自己既學生做既
佢就去問,去查係邊個做既
佢黎到泰山屋企門口
泰口開門
魯班就好君子咁向泰山躹躬
以表歉意
仲講左句:
我真係有眼不識泰山

上泰山係要坐專車到山腳
再轉纜車上山(大概15分鐘)
途中由於大風
我地既車廂左搖右擺
我又畏高wo,都幾驚

上到泰山
好凍呀得11度咋
又大風wo
能見度好低
佢唔係大霧,係多雲
因為一d都唔潮濕,仲好清爽









係泰山第一站:天街
即係天上面既街市
我覺得個名改得好好(特別係今日)
由於泰山頂部被雲包住
根本望唔到下而有d咩
周圍都係白矇朦一遍
真係好似係天上而咁呀
天街入面有好多小食店同賣手信既地方
再行上d,到中昇
係呢度開始就會見到好多字句刻左係d花崗岩上面
同埋開始有好多廟宇
沿途都見到好多遊人令住d香去拜神

我地一路上山,一路影相
黎泰山既人真係好多呀
影一張無其他人既相係無可能既事
小牟係上山之前已經同我地講左
呢度係大陸,d人唔守規矩
到一個景點見人地影完,你就要衝埋去影
唔好排隊係度等
哼,黎到一塊刻住”五嶽獨尊”既石刻
(中國有三山五嶽,泰山係五嶽之首)
咁有紀念價值既地方,我地點可以唔影相留念呀
係呢度就發生左d小風波
“香港特區 V.S. 中國大陸”
場比賽分上下半場
叮! ROUND 1
一開始,我地D團友開始排隊影相
由於地方細,如果大家企哂係石既左邊等
張相就唔會影到其他人
但係D祖國同胞(男人)有理無理就企係右邊影
我地D團友就開始叫佢地排隊同講道理
擾攘左3,4 分鐘
祖國同胞投降,說:OK!大家一起排隊
香港, WIN!!!
我同蕃薯中埸加入
叮! ROUND 2
我地排隊之際,又有祖國青年出現係石刻既右邊
團友一樣同佢地講道理,但係無效
最後有兩位uncle 出招啦
走埋佢地隔離,仲講:”一起拍,一起拍”
最後擊退敵人
香港, WIN!!!
我地拍哂手,仲歡呼添
我同蕃薯終於影左張無其他人既合照啦

其實排下隊影張相都唔會哂多時間
張相又靚



最後我地終於左泰山頂尖:南天門
係一間好細既廟
上圖見到既鎖係要錢既
有大,中,細:100,60,30
嘩!!!好貴
如果你買左,個鎖就會刻你個名
掛上去可以保平安
我係黃山都見過(搵笨)
由於見天街果度有好多小食
望落去都幾吸引
回程既時候就搵左間麵店坐低,食下野
蕃薯未食過刀削麵
我地就叫左碗牛肉刀削麵(要25蚊)
仲有煎餅(10蚊)同煎包(5蚊)
(其實碗麵同煎餅都幾貴
不過小牟係上山前講過
係天街買咩都貴
因為要搭纜車上山)
我地既心態就係是但啦,都黎到,試下咯
個煎餅都幾得意加
用雞蛋,蔥仲有醬油
棵蔥係包住加,生食
重點係佢同我d手指差唔多粗
煎包既味道就真係唔錯
集合落山既時候
大家講起食左d咩呀同價錢既時候
我地都”o”哂嘴
人地食碗麵10蚊,食煎餅5蚊
唉!!!點解會咁加

食飯時候
有位太太就令左張5蚊出黎睇
話印係5蚊上面既圖就係”五嶽獨尊”果度黎加
之後又令哂d銀紙出黎睇
依,我發覺我已經去左5蚊,廿蚊同一百蚊啦

台長: 天澤月
人氣(114) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 遊記 |
此分類下一篇:濟南--回程
此分類上一篇:濰坊

desert rose
一向精明過人既魚旦,竟然老貓燒鬚......

你係咪去張相果間食店度食野呀?我要認住佢唔好去先......呵呵

希望我地既團友都可以好齊心擊退唔排隊既人,可以影到靚相~
2007-05-05 19:53:02
版主回應
你一定要問清楚d價錢呀
你去既時候應該無咁多人加
年齡唔係問題
最重要就傾到計
我地成團人都ok加
2007-05-05 22:49:00
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文