24h購物| | PChome| 登入
2005-01-07 19:18:47| 人氣97| 回應0 | 上一篇

第4日...... > < 好多o野寫<<*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..... exam again.... > <"
開頭考英文作文好順利ga....
仲剩番7個字...
咁就諗住善用lee 35mins la...
so... 我翻check篇文...
check o左n咁多次之後....
我決定要更加"善用"剩番o既25mins!!!
我要訓覺~~~~*
訓訓o下,突然俾ms.游o個句勁尖銳o既:"according to the clock, there is 3mins left!!" 嚇醒o左.....
真係俾佢把尖銳o既聲嚇到成個人彈起o左.....> <"

之後,就係一個大約一粒鐘o既break la...
同lamlam、ar琳、chau kit、wingyee、琪哥、ying、芝芝佢地"溫書"~~
我地講o左超多白痴o野.....
我同shanshan、琪哥仲無聊到去玩螞蟻.... 一v一""
總之就成個鐘都係笑到傻la...... >v <

and then... histoy...
嘩...... 好diff. ar!!
考埋d偏門o野....
完全唔係miss ng tip俾我地o個d law....
大wok喇今次..... >0<" 唔識也!!
出卷個個ar.... CYM....=.={}好想打die你.....
鬼唔望你有耳無歌聽;
有口無o野食;
有鼻無air吸;
有眼無仔"目吸" ar!!!!!!!!

考完之後,就同lamlam同enen返歸la.....

等到三點,又要番過學校考pth oral...
好驚哇我.... 又唔知佢俾咩題目我喎.... > <"
1-10號... 我sure係考最後la.. 我十號ma....
(9)到喇.... 最後一刻...知道o左佢要我講咩題目....
要我講:"我和體育"bow.... ^^

考完之後,就同o左周wing & heiman走喇~*
我地仲係條街度鬥快跑去前面.....
kaka..... 注意: 我地係著住裙架!!
不過我都唔理咁多la... 跑完先算~~^^
好好反!!

仲有三日就考完試喇.....
進入倒數階段~~ >v <

其實我真係想問o下o係學校係唔係一定要隨身帶住張學生證 &
學校係唔係真係有所謂o既"便衣"prefect去check人有無隨身帶住張學生證law.....
點解咁耐都無聽王sir講過ge?!
琴日有個類似f.3or f.4 o既男仔話佢係"便衣"prefect,
叫我俾張學生證佢睇.....
我話唔知要隨身帶住la...
跟住佢就話無o野,and then走o左喎....又無記名......
今日考完eng. comp.. o個個人又o黎叫我俾張學生證佢check....
睇完我張學生證,俾番我之後,無講o野就走o左bow......
咩人o黎ga?!..... >v

台長: ++° 爛彤 ×╳*
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文