24h購物| | PChome| 登入
2005-01-23 00:25:36| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21 & 22 / 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21 / 1
今日係鐘聲Sport Day第二日
原本今日我係唔返架喇, 不過十點幾阿祖打黎話打件事---成班都無人返, 破o西鐘聲紀錄.我地驚Miss郭俾學校責怪, 所以我地有成半班可以返到既同學都返去支持Miss, 撐下場.不過其實我覺得我o個組人係需要負上最大既責任, 因為原本我組係要返第二日, 不過又返左第一日, 結果整到另外o個組要返埋第二日, 有d累左人既感覺, 在此我亦向受影響既同學致萬二分既歉意. 係鄧肇堅度我地既氣氛都幾沉重, 一反平常歡愉輕鬆既心態. 我唯有醉心於我部DC, 係咁喪影, 以洩我琴日失相之恨, 埋單總共170幾張. 阿Sir同Miss都話有嘜留返
星期一先講, 聽天由命吧!
放學後去左兆麟打羽毛球, 不過我唔明點解自己係兆麟打親都打得唔好, 我唔係"XXXX賴地硬", 算啦, 當強身健魄o羅.
入夜去左青海打籃球, 我---跑又唔夠人快; 跳又唔夠人高; 射又唔夠人準. 次次打我都係打d"愛華頓"波---打體力; 打鬥志; 打茅波. 不過我自問講茅又唔及阿霖哥, 哈哈! 始終都係茅, 以後要改.

22 / 1

返左第二次教會, 返教會的確好, 好過係屋企傻下傻下唔讀書打機, 我好願意成為一個忠心耿耿既僕人, 我一日未死, 每次集會都會有我既出現, 哈哈講到咁serious. 不過我講真架! 夜晚返屋企睇<<飛黃騰達>>, 呢個programme係由US大商家杜林普(Trump)所創. 好可惜我一直睇好同追捧既candidates紛紛下馬了, 慘被杜林普---You're fired!. 佢地分別係約翰, 依利沙伯, 連埋今日既依雲娜. 依雲娜既實力無容置疑, 亦係最後四強既最佳人選, 不過係如戰場既商場上唔係話你有實力就代表你贏硬, 因為對手永遠係難以估計, 未到最後一刻都唔知結果係點, 而輕敵就更加係大忌, 結果咪滑鐵盧o羅. 真係戥佢可惜!

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文