24h購物| | PChome| 登入
2005-01-20 23:27:28| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last Sport Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係鐘聲既Sport Day, 亦係我中學階段裡最後一次既Sport Day. 一心以局外人身份到場, 上午就極為無聊地花了, 但恭社有出色表現實在是我意料之外. Lunch就去左椰林閣, 食飽飽諗住返運動場[heh]埋個下午, 不過一翻去社長就搵我跑社際4X400, 我考慮左一陣, 既然呢次係my last sport day, 加上恭社既出色表現令我想出一份力. 哈, 識我既人都知我係貨櫃車, 仲要我跑400米, 唔緊要喇, 反正我負責跑慢Lane, 所以我請纓跑第四棒(reasonable decision). 跑之前我都同人講我一跑就唔會俾人過架, 記得影我solo相咁. 當我見到同隊中最快o個個採取放棄態度, 跑到好似散步咁, 又係無奈又無奈. 都好跑第三棒o個個都肯盡力跑, 到我接棒前已經見到我前面既對手係我二百米前, 我知道我唯一可以做既就係好好享受呢四百米同盡全力跑. 結果我真係做到無人過我同solo百幾米. 哈! 當我到終點之時, 亦係整日賽事完結的一刻. 最重要的係我7年sport day既終結(repeat年無sport day). 講真我跑完真係覺得好累, 雖然我只係爆左臨尾o個一百米, 都係咁講. 初中PE堂要學接棒, 個時都唔知學黎做嘜, 原來要到臨走個年先運用到. 所以知識學左始終係你既, 終有一刻要用到, otherwise等個時先發現自己無料到就太遲喇!
之後去左元朗食甜品當晚餐, 竟然係元朗廣場見到好多LCK老師, Miss危, 朱Sir, MS Chan, 大銓陳, 等等. 寒暄一番.
食野個陣因為有限時間, 個個都如狼似虎, 猛叫猛叫, 結果...哈哈...原來食唔o西要俾extra...我呢邊幫下, 個邊又要幫. 個個擠到行唔郁咁濟, 不過其實我都未到擠既level, 最甘個次都係係"壯(漢)陽丸(苑)"聖誕meeting.

好可惜我翻黎諗住張部DC既相傳送到電腦, 不過竟然傳傳下Hang機, reboot後DC同電腦都無o西d相....>.<....唔好意思丫咁多位相中人...我send唔返俾你地啦, 真係對唔住.

以後返學出街次次都帶DC係咁影補數!!!!

台長: 尚未設定
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文