24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 04:13:32| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煩日子(新)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然過去兩天是很糟糕的日子,但也很快樂。星期五晚,姐姐在我這裏睡。你知道嗎?招待完你之後下午便收拾啦!收拾了七成後便繼續做功課,我還有順馨paper,kc project和kc take home exam未做好。幸好順馨份paper可以用也斯份paper改編咋!如果唔係,我現在還做緊呢!

昨天收拾到很累,所以kc一點也沒做便睡了。今天十一時起床,對著電腦做了五小時,完成了自己果part既project,還有一題半kc take home exam。Eddie一個msg,我便落去草地和verbal影相了,他真好,會叫埋我一齊呢!

之後做多一個多小時便完成了,這學期的功課終於做完,而我明天亦要走了,有甚麼感覺?沒有特別大,不過下個sem回來便少了很多朋友了,他們一個個都去exchange……

唉!
還未知道自己有無hall住,點解ssc可以做野慢到呢個地步??

還有project!點解tracy可以失踪?我真係好炆!點解一個人可以這樣沒有責任感架?做左幾多,幾時做完都要講聲掛?

離譜!!!

P.S. 今晚宵夜,我食左好多野!但現在又餓過……
今年宿生會好過份!以自己利益為先,難道明天check out時至存野都咁煩?做得宿生會就有這個責任,去年果屆比今年好好多。太過份了!怎樣做野?真的太過份!點解可以咁做野?真的太過份了!!信唔信我send封e-mail比warden office啦?!真係太過份!!!

特別鳴謝:
milka哥,好在三點鐘得你電話咋……
我諗我回家會整整條腰架啦……

台長: 小傻梓
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文