24h購物| | PChome| 登入
2004-10-06 20:34:57| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

墨豆日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004/10/06


今天要跟marco暫時絕交。話說ms chan琴日話佢太多野講,
又話我佢叫咩我都應唔留心聽書,佢話如果再傾偈就將marco調到最後,
得我自己一個坐最頭喎!都唔知佢想點,講一兩句野都bear住晒,
今日又叫我放學唔好去打波,我放學跟本無乜打波。生命裡面都唔係得讀書咁死架話!
番學都係咁一半開開心心、一半憂心掛慮。開心係可以同o的同學玩得好close,even we are not in the same my class!!!!!!
憂慮既係學業,中一既時候我對自己講要考好中五會考,要脫離呢個「我o個時認為係做乜都唔認真既嶺南中學。」
到宜家,2004年10月6號,我真的中五了,但我在做什麼?半聽書半聊天的上課去?不得了!
我想有個伴每日陪我去溫書,我想一路溫一路跟人聊,咁樣我諗我會溫得無咁沮喪lor...........
我真的認為人生點都要考一次『轟轟烈烈』既公開試,真架!

eng又係hea浪費時間,之後lunch爆多人打波呀.....................
每邊都排左成三排咁多喪嫁!然後PE堂同jacqueline、anna、dodo佢o地打波,
wow..........佢o地o的反應都幾快嫁喎,make me shock reli.....haha!

放學自己去睇跌打,爸爸唔得閒,好慘呀...........o係地鐵站出錯左出口,又要落番去再行過。
睇完跌打搭小巴番屋企,點知................以為好順利番到屋企啦,點知一踏
入屋企門口,家姐問我:「你知唔知你留左個電話o係小巴呀?」
唉~~~~~~~~咁辛苦行番番黎,又要出去,仲要去一個我都唔知o係邊既地方度才羅喎!
o係電話裡面,幫我執電話o個個人o的語氣又唔係幾好喎,咁我咪仲驚lor....
行左兩個字去到o個度,打畀佢又問:「我點知你係咪機主。」要我描述下個電話有o的咩喎,
又問我幾歲,幾歲同個電話都唔關係.........恃勢八人...........唉...人情冷暖....個個都係咁!都唔諗下人o地感受既,selfish!

台長: tsoka
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文