24h購物| | PChome| 登入
2024-07-14 09:58:58| 人氣201| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/7/2024


呢個組合都已經超過左一年冇見面,亦都係史上最耐時間o既一次呀。。。
各自分開亦都各自要去經歷唔同o既事宜,呢個盲係我地人生當中o既意義喇~!!

幸好今次見面都冇咩特別差o既感覺,照樣地都係可以任何範疇o既野都傾下~!!
雖然話係我生日飯局名義出o黎聚下,不過今次可能都真係志在可以聚下頭~?!
冇咩特別話想去揀邊間到食喇,我地都係近近地出左去屯中到食個晚飯啦~!!

或者盲係因為之前太多問題出現過,先至令到今次呢個周期問題發生啦。。。
可能我地大家內心都有唔同想法或者感受,但係我地六2都冇必要拆穿太多野~!?
既然圍埋一齊都仲可以叫做有講有笑,咁樣都已經比起關係變差叫做好好多~!!

大家都有講下近況同埋各自唔同經歷,不過司欣的確比我預期中少左野講囉。。。
當然我地都有夾下之後一齊約出去玩下啦,但係始終都要就返晒咁多人都有期~?!
今年一齊去旅行一事就一定唔可能啦,而且Beeus亦都要準備好要升小一添喇~!!

雖然都真係好耐冇見過佢o既呀,但係佢都真係好怎好懂事兼且好叻女呀。。。
稍後時間會約埋一齊出去同小朋友影畢業相,希望大家都可以再次留低好o既回憶~!!

台長: Ethan~
人氣(201) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文