24h購物| | PChome| 登入
2024-02-13 18:57:30| 人氣161| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/2/2024


都已經好耐冇同阿沈約過出去,趁新年假期就梗係約出去見下面傾下計啦~!!
畢竟新年時間可以同自己D好朋友聚下,其實都係一件開心輕鬆事呀~!!

佢之前就去完左兩次旅行啦,而且稍後時間亦都開始準備要返新工喇~!!
我就因為日忙夜忙冇乜自己時間啦,所以早前想約都比較難可以夾到時間嘛~!!

是次會面除左想一齊食餐好迎新年之外,當然都係一餐新年飯當係拜年喇~!!
見面當然唔少得會傾下生活事同工作問題,至於身邊朋友o既都會講及下啦~!!
希望呢一年可以多返D時間一齊出去玩下啦,而旅行就梗係唔少得o既計劃嚕~?!

我地中午就訂左位去沙田到食返個飯先,之後就o係到行左一陣睇下D野啦~!!
及後我地就搭車過左去大圍行下圍方,因為佢自商場開左之後都係未去過囉~?!
反正我地都係諗下行下睇下有咩要買啦,同時咪當係搵個地方邊行邊偯下計啦~!!

下個月就到佢生日時間啦,所以我今次都特登預早同佢講埋睇下佢幾時有時間~?!
事因佢話佢D拜年活動要去到三月先完,所以我地及後先可以定到時間係邊日呀~!!

台長: Ethan~
人氣(161) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文