24h購物| | PChome| 登入
2023-08-05 09:33:52| 人氣367| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/8/2023


今晚收工之後約左一個好耐冇見o既好朋友,但係我地見面又唔會有陌生感覺呀~?!
呢個好朋友近年真係都已經變得唔常見面,不過我地都會關心一下對心近況嚕~!!

收工之後出左去尖沙咀同『愛人』見面,其實本身係有一個早少少既o期係呀。。。
不過因為佢早前病左唔舒服先改到今晚咋,而會合左佢之後就先左搵餐廳晚飯啦~!!
是次佢就已經諗好左想揀去食西餐喎,不過我地見面都唔係志在食咩而係有地方坐下~!!

今次見面當然都有唔少野傾下啦,當中包括左唔少關於工作、家庭同埋生活等事宜~!!
而且社會旅行復興返庚後亦都少不免計劃去旅行,而佢都會同佢家人下月去日本玩下~!!
事因佢家人都已經落實左明年都會全部移民去英國,所以佢都有問下我d朋友去左外國如何~?!

至於佢小朋友都開始好大個啦,而且佢今次都話想我稍後時間去見下佢屋企人認識下嚕~!!
畢竟佢結婚同埋生仔之後係完全冇見過佢地,所以呢個計劃都會於稍後再安排去完成~!!

講到生活就梗係傾下買樓問題啦,而佢就於疫情期間放左層樓兼且搬左去第二度喇~!!
因為佢就覺得人生都唔應該不停咁只係為左層樓而搞到冇晒生活,始終樓價都真係好貴~!!
我地都就住呢個問題一齊傾下想法啦,究竟香港人有幾多個可以真係好輕鬆咁供層樓~?!

至於工作方面大家都係不停咁忙住做野,始終呢個機構成日都係不停咁請唔到人嘛~!!
畢竟市場上o黎講醫院人工真係唔係唔高囉,加上而家連d向上流o既機會都唔多嘛~?!
所以只會更加令到佢個架構不停咁缺人做野,而我地都好概嘆生活真係越o黎越無奈~!!

以前識落o既朋友好多都因為有過經歷而有共鳴,但而家新識o既朋友已經唔似以前呀~!!
就算而家點樣再去識d新朋友都好,都唔會再有o個一種可以一齊好開心o既感覺呀~!!

台長: Ethan~
人氣(367) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文