24h購物| | PChome| 登入
2021-12-05 09:40:58| 人氣6,020| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/12/2021


今日約左結怡出去北角到行下,事因佢早前見到一個扮日本聖誕佈置呀~!!
佢又知道我好鍾意日本兼佢自己都想去睇,於是我地就決定夾今日下午出去~!!

由於佢上午仲要返工關係,所以我地就約左2:00PM出去北角到會合啦~!!
而且佢又睇中左一間米之蓮舖仔係食湯圓,所以我地都決定左一齊去食一次~!!

至於會合之後本身第一站就係諗住去食湯圓,點知間野就要去到4:00PM先開門~!!
所以我地就唯有改變行程計劃去搵M記頂肚先,畢竟我地兩個當時都仲未食野~!!

及後我地就去左北角匯o個邊到睇個仿日本紅葉o既展覽,事實上影相都係幾靚啦~!!
所以我地都o係到玩左一餐先至返轉頭去食湯圓,畢竟打卡係第一站必做o既野~!!
其實打完卡之後我地都去左附近地方行左一陣先,之後就轉戰去中環行第二個景點~!!

本身就諗住去元創坊到睇另一個展覽,不過我地最於因為路經大館所以轉去呢度~!!
當然去得呢d地方都一樣會影下相留念啦,至於中環街市改裝之後就真係另一個樣呀~!!
今次就冇o係中環街市到留影喇,事因我地地仲要返去尖沙咀到食返個晚飯嘛~!!

唔同景點都真係可以再值得抽d時間去下影下相,畢竟而家又仲未可以去外遊喇~!!
我知道佢就已經物色左唔少地方都想去下,加上又臨近聖誕節可以去影下燈飾呢~?!
至於今日行程尾站就去左元氣到食舍簡單晚飯作結,同時都當係佢生日前飯局啦~!!

台長: Ethan~
人氣(6,020) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文