24h購物| | PChome| 登入
2021-10-16 17:10:15| 人氣5,931| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16/10/2021


今日中午約左屈妹一齊食野見面,真係好耐都冇過單同單同佢出去喇~!!
雖然我地都只係去左附近新商場食飯,但係可以咁樣傾下計真係好開心呀~!!

可能都真係有一段時間冇同佢外出,所以今次難得可以輕鬆咁講下野都係好事~?!
好難好似以前咁多D時間可以出去遠D行下,不過阿妹就話遲下應該冇問題嚕~?!
都可以出去屯元天附近範圍到行下同埋食野,畢竟佢始終都係多左個小朋友要照顧~!?

今次見面除左講下小朋友之外,好多家族成員事直都係有抽出o黎傾簡單傾下啦~!!
當然關於工作同埋生活上快樂同不快事都有傾下,不過我地都係正面思想去諗o既~!!
始終佢而家工作性質又返左去好耐以前個模式,所以我地要見面都係要夾一夾嚕~!!

至於近期家族成員最關心我就係拍拖問題,不過我都趁今次見面有同佢傾下講下啦~!!
當然佢都好明白我兼實都係唔會瞞住大家囉,如果我真係有亦都唔會唔認數啦~!?
只係我覺得現階段都唔係我好想有o既前提下,所以我先覺得我究竟應該要點做先好~!?

呢個問題當然之前都係有同阿仔講過下,而且早前亦都已經叫做有個方向去處理啦~!!
今次阿妹都有問及下阿仔近況啦,而我當然都好希望稍後時間可以再同大家一聚~!!
但係今次其中一個話題講到搞聚會一事,阿妹同我都好明白當大家價值觀唔同就好難~!!

台長: Ethan~
人氣(5,931) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文