24h購物| | PChome| 登入
2020-06-01 19:45:30| 人氣304| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

31/5/2020


今個月比之前已經多左約返朋友,而負責今個月最後一場飯局就係阿仔嚕~!!
其實早前好多場飯局都係臨時加開啦,事關我都仲未完全回復返以前正常水平~!!

至於今日下午就同左阿仔圯睇戲,事因我地o既童年回憶〝數碼暴龍〞上畫嘛~!!
呢套卡通片的確為我地帶o黎唔少回憶,而今次套電影個感覺亦都好寫實啦~!!
畢竟每個月都唔希望自己咁快長大,亦都唔希望同自己心愛o既人或物分開嚕~!?

睇完戲之後就返左去阿仔屋企到傾下計,每個月都會傾下生活事同埋經歷啦~!!
今次同時都有談及埋我生日一事方面計劃,而阿仔就話佢已經有左初步計劃嚕~!!
至於其他朋友早前亦都已經有同我講呢樣野,畢竟咁快就已經去到下半年時間喇~!!

上半年因為疫情問題好似冇咩做過,咁樣已經完左今年一半時間同埋好多計劃都冇左~?!
無論係生活、工作定係家庭都面對住唔少問題,當然我地今次都有一一去傾下啦~!!

至於夜晚時間就返左過去市中心啦,事關我今次想同佢去食下壽司開心下呀~!!
好多野之前都冇咩點食過又不停咁跌磅,所以今日個仔盲陪我食KFC兼壽司去放縱下~!!
當然關於到人究同感情等方面問題都傾到下,而佢亦都俾左好多支持同意見俾我嚕~!!

台長: Ethan~
人氣(304) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文